تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
کد خبر : 23953

با کمک مایک کسب و کار جدید و منحصر به فرد بسازید

با کمک مایک کسب و کار جدید و منحصر به فرد بسازید

همیشه تولید و خلق یک ایده جدید در هر نوع کسب و کاری سبب پیشرفت و سودآوری بیشتر شما خواهد شد که برای تحقق این امر کافیست تا برخی نکات را در هر زمینه ای یاد بگیرید. خاویار طلایی دانه های خاویار طلایی به شکل بیضی هستند و حالت چسبندگی ندارند اما خاویارهای تقلبی چسبنده

همیشه تولید و خلق یک ایده جدید در هر نوع کسب و کاری سبب پیشرفت و سودآوری بیشتر شما خواهد شد که برای تحقق این امر کافیست تا برخی نکات را در هر زمینه ای یاد بگیرید.

خاویار طلایی

دانه های خاویار طلایی به شکل بیضی هستند و حالت چسبندگی ندارند اما خاویارهای تقلبی چسبنده و لزج هستند و دانه های آنها دارای سطحی صاف و به شکل گرد می باشند، همچنین در مورد ظاهر خاویار باید دقت کرد که دانه های خاویار اصل از شفافیت زیادی برخوردار نیست در حالیکه خاویارهای تقلبی به منظور جلب مشتری از شفافیت بسیار زیادی برخوردارند.

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی بسیار مناسب بوده و کیفیت بسیار عالی داشته که می توانید برای چندین منظور یا هدف از آن استفاده کنید و اضافه کردن نخهای پیشرفته مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش سبب طول عمر و استحکام بیشتر این محصول می شود و پارچه پلی اتیلن ظاهر بسیار مطلوبی و زیبایی به این چمن مصنوعی می دهد و این پارچه استحکام و دوام بسیار بالایی نیز داشته است.

کمپرسور باد ایرانی

کشور ایران تولید کننده کمپرسور باد ایرانی بوده و آنها را در صنایع خود به کار می برد جدا از این گزینه کشورهای دیگری مانند: ایتالیا، چین و آلمان کمپرسورهای رایجی را تولید کرده و به کشور ما ارسال می کنند و آنها از قیمت بیشتری برخوردار هستند چرا که جزو اجناس وارداتی محسوب می شوند و از دیگر کشورها به کشور ما وارد می گردند و تمامی هزینه های مربوط به ارسال کالاها به قیمت این محصولات افزوده می گردد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.