تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 35111

با طلا بازمی‌گردم

با طلا بازمی‌گردم

علی شاه‌سنایی در گفت‌وگو با ایسنا پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو هان مادانگ ۲۰۲۳ سئونگنام کره جنوبی، اظهار کرد: شرایط آمادگی تیم ایران در وضع مطلوبی است و تک تک بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند تا به این مرحله از آمادگی برسند. وی افزود: من هم در دوران ورزشیم در اوج آمادگی ذهنی و

علی شاه‌سنایی در گفت‌وگو با ایسنا پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو هان مادانگ ۲۰۲۳ سئونگنام کره جنوبی، اظهار کرد: شرایط آمادگی تیم ایران در وضع مطلوبی است و تک تک بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند تا به این مرحله از آمادگی برسند.
وی افزود: من هم در دوران ورزشیم در اوج آمادگی ذهنی و بدنی قرار دارم. ان‌شاءالله با دست پر و مدال طلا برمی‌گردم.
شاه‌سنایی در خصوص اعزام ملی‌پوشان توسط فدراسیون تکواندو در این رقابت‌ها، توضیح داد: در دو آیتم جوموک قدرتی و سوننال قدرتی شرکت خواهیم کرد. در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ در کشور کره جنوبی موفق به کسب دو مدال برنزدر هر دو آیتم شدم.
او ادامه داد: امسال حریفانی از کشور استرالیا، مکزیک، هنگ کنگ، برونئی، عراق، تاجیکستان، چین، ویتنام و مالزی داریم ‌که امیدوارم با دست پر بازگردیم.
به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی جهان تکواندو هان مادانگ ۲۰۲۳ سئونگنام کره جنوبی از جمعه سی‌ام تیرماه الی دوشنبه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.