تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 9177

باید صدر جدول را حفظ کنیم

باید صدر جدول را حفظ کنیم

رشید طهماسبی در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازی گذشته تیمش گفت: بازی در زمین تیم ماشین سازی تبریز هم از لحاظ کیفیت فنی تیم حریف و هم از لحاظ آب و هوای سرد تبریز، بسیار دشوار بود. اما خدا را شکر می کنیم که توانستیم پیروز شویم. او گفت: ماشین سازی تیم

رشید طهماسبی در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازی گذشته تیمش گفت: بازی در زمین تیم ماشین سازی تبریز هم از لحاظ کیفیت فنی تیم حریف و هم از لحاظ آب و هوای سرد تبریز، بسیار دشوار بود. اما خدا را شکر می کنیم که توانستیم پیروز شویم.

او گفت: ماشین سازی تیم بسیار خوب و با انگیزه ای بود و نشانه هایی از پیشرفت را می شد در این تیم دید. آنها تا کنون نتایج مطلوبی نگرفته اند اما فکر می کنم از هفته هشتم به بعد، شاهد اوج گیری این تیم قدیمی و ریشه دار باشیم. بازیکنان ما هم بسیار انگیزه داشتند تا به صدر جدول برسند که خوشبختانه این اتفاق رخ داد

طهماسبی درباره اردوی چند روزه قشقایی در تبریز گفت: پس از بازی با ماشین سازی از آنجایی که پرواز مستقیم به شیراز وجود نداشت، سعی کردیم دو روز بمانیم و هم تمرین ریکاوری  و هم یک جلسه تمرین آماده سازی خود را  از دست ندهیم. تمرینات بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و سپس به شیراز آمدیم و دو جلسه تمرینی دیگر را در شرایط مطلوبی ادامه دادیم.

طهماسبی در خصوص بازی ششم تیمش گفت: شهرداری همدان تیمی است که در این هفته ها بسیار خوب ظاهر شده. یک تیم جوان و با انگیزه که حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما بچه های ما باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند تا جایگاه خوبمان را حفظ کنیم. کار سختی که قادر به انجامش هستیم.

دستیار مهدی رجب زاده در پاسخ به این سئوال که تیم قشقایی به چه میزان آمادگی رسیده است، گفت: اگر بخواهیم آمادگی کلی را نسبت به تیممان در نظر بگیریم، فکر می کنم تقریبا به ۷۰ درصد آمادگی رسیده ایم و با توجه به اضافه شدن دو بازیکن دیگر، قطعا آمادگی مان بیشتر هم خواهد شد. ما امیدوار هستیم که در پایان فصل بتوانیم تعداد تیم های لیگ برتری شیراز را به دو تیم افزایش دهیم و در این راه چشم انتظار حمایت مسئولان نیز خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در ورزشگاه بعثت میزبان شهرداری همدان خواهد بود. قشقایی در پایان هفته پنجم با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و شهرداری با یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.