تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 33568

بازداشت ۲ داعشی در فرانسه

بازداشت ۲ داعشی در فرانسه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شفق نیوز، وزیر کشور فرانسه در توییتی نوشت، پس از تلاش بسیار و جمع آوری اطلاعات، دو عضو تندرو بازداشت شدند. روزنامه فرانسوی پاریزین نوشت، افراد دستگیر شده، یک دانش آموز ۱۷ ساله دبیرستانی و یک دانشجوی ۲۱ ساله رشته حقوق و مظنون به

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شفق نیوز، وزیر کشور فرانسه در توییتی نوشت، پس از تلاش بسیار و جمع آوری اطلاعات، دو عضو تندرو بازداشت شدند.
روزنامه فرانسوی پاریزین نوشت، افراد دستگیر شده، یک دانش آموز ۱۷ ساله دبیرستانی و یک دانشجوی ۲۱ ساله رشته حقوق و مظنون به تدارک اعمال خشونت آمیز به نام داعش هستند.
به نوشته این روزنامه، آنها قصد داشتند با سلاح های سرد حملاتی را علیه اهداف مختلف انجام دهند.
روزنامه مذکور نوشت، دانش آموز ۱۷ ساله پس از آن در ماه مارس بازداشت شد که در صفحات او در شبکه های اجتماعی فعالیت مشکوک مشاهده شد. این جوان تمایل خود را برای انجام حمله با سلاح سرد ابراز کرده بود. همچنین هنگام تفتیش منزلش، چند چاقو و نماد داعش پیدا شده بود.
هنگام بررسی ایمیل های این جوان، بازرسان متوجه شدند که دانشجوی رشته حقوق نقش معلم وی را داشته است. بازرسان همچنین با بررسی تلفن همراه مظنون دوم عکس های بی شماری از شکنجه، آزار جسمی و سر بریدن که او قصد داشت برای مظنون اول ارسال کند و همچنین نقشه ای از یک کلیسا در پاریس پیدا کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.