تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 47532

بارش ۴۰ سانتی در محور رشت – سراوان/ تداوم بارش شدید در ۱۱ محور

بارش ۴۰ سانتی در محور رشت – سراوان/ تداوم بارش شدید در ۱۱ محور

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش ۴۰ سانتی برف در محور رشت – سراوان و بارش ۵۰ سانتی در محور سراوان – امامزاده هاشم، اظهار کرد: در محور امامزاده هاشم – رودبار نیز ۴۰ سانت برف باریده است. وی از بارش ۲۵ تا ۴۰ سانتی برف در محورهای رشت –

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش ۴۰ سانتی برف در محور رشت – سراوان و بارش ۵۰ سانتی در محور سراوان – امامزاده هاشم، اظهار کرد: در محور امامزاده هاشم – رودبار نیز ۴۰ سانت برف باریده است.
وی از بارش ۲۵ تا ۴۰ سانتی برف در محورهای رشت – آستانه اشرفیه، آستانه اشرفیه – لاهیجان، بازکیاگوراب – سیاهکل، سنگر – سیاهکل و سنگر – سراوان – فومن خبر داد و تصریح کرد: در محورهای رشت – انزلی، رشت – فومن و لاهیجان – لنگرود نیز بین ۱۰ تا ۱۵ سانت برف باریده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای اصلی و شریانی استان خفیف است، ادامه داد: در محورهای مواصلاتی شهرستان رشت نیز بارش خفیف برف ادامه دارد و ارتفاع برف به ۳۰ سانت می‌رسد.
نیک فهم حداکثر ارتفاع برف در سایر محورهای شریانی استان را پنج سانت دانست و اضافه کرد: شاهد بارش شدید برف در ۱۱ محور کوهستانی استان هستیم.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به ۹۵ سانت رسیده است، عنوان کرد: در محور توتکابن – حشمت‌آباد نیز ۱۲۰ سانت برف باریده؛ ارتفاع برف در دو محور بلوردکان – خصیب دشت و زیاز – شوک به ترتیب ۱۰۰ و ۸۰ سانت است.
مدیرکل راهداری گیلان ارتفاع برف در محورهای بره سر – قوشه لانه – کلیشم، جیرنده – ویه، رودسر – لات محله، اشکورات – شویل، شوک – ملکوت، اطاقور – خرما و لنگرود – بلوردکان را بین ۱۰ تا ۵۰ سانت دانست و بیان کرد: بارش برف در دو محور فومن – ماسوله (۴۰ سانت) و شفت – امامزاده اسحاق – امامزاده ابراهیم(۸۰ سانت) هم‌اکنون خفیف است.
وی از توقف بارش در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و ماسال – گیلوان به ترتیب با ارتفاع ۶۰، ۵۰ و ۵۰ سانت خبر داد و تاکید کرد: شاهد بارش خفیف برف و کولاک در گردنه کوهین محور رشت – قزوین هستیم و در گردنه حیران محور آستارا – اردبیل مه غلیظ داریم.
نیک فهم با اشاره به انسداد فصلی محور محدوده زندانه محور پونل – خلخال، عنوان کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است.
مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه برفروبی در جلگه از عصر روز گذشته آغاز شده است، گفت: برف‌روبی در محورهای قسمت‌های جنوبی شهرستان رشت و بخش‌هایی از شهرستان رودبار و سیاهکل و آستانه اشرفیه و لنگرود و املش و رودسر در حال انجام است.
وی از بازگشایی محورهای مواصلاتی خبر داد و تاکید کرد: بعد از بازگشایی راه‌های اصلی، راه‌های فرعی و روستایی با اولویت انجام می‌شود و تا فردا بازگشایی می‌کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.