تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 40251

این پرسپولیس ببازد هم آدم ناراحت نمی‌شود/ گولسیانی را به خط حمله ببرید!

این پرسپولیس ببازد هم آدم ناراحت نمی‌شود/ گولسیانی را به خط حمله ببرید!

به گزارش ایسنا، پیکان و پرسپولیس دیروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید. پیکان

به گزارش ایسنا، پیکان و پرسپولیس دیروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید. پیکان هم با ۶ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.
عباس کارگر در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: هر دو تیم فوتبال قابل قبولی را ارائه دادند. فشار روی هر دو دروازه ایجاد می‌شد اما کار پرسپولیس خیلی بهتر بود. پرسپولیس همیشه از کناره‌ها خوب نفوذ می‌کند و در دهه‌های شصت و هفتاد هم در این کار فوق العاده بود، حالا هم بهتر است از کناره‌ها حمله کند و این شیوه را ادامه دهد.
او ادامه داد: دفاع و خط دروازه خیلی خوب کار کرد و به نظر ضعف آنچنانی نداشت. فقط فرشاد فرجی در اواخر بازی یکی دو اشتباه کرد که بهتر بود توپ را بیرون بزند. وقتی می‌بینید نمی‌شود باید توپ را به بیرون بزنید. ما بدون دو دفاع وسط اصلی‌مان بازی کردیم و با این حال عملکرد خوبی داشتیم. گولسیانی در این دیدار درخشان عمل کرد. پیشنهاد می‌کنم از او در خط حمله استفاده کنند چون خیلی خوب ضربه سر می‌زند.
پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: اوج درخشش پرسپولیس امروز در خط هافبک و خط حمله بود. سروش رفیعی امروز عالی کار کرد. او خیلی زحمت می‌کشد و بازیکن بسیار تعیین کننده‌ای برای پرسپولیس است. امروز همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند. من از عملکرد شهاب زاهدی در هفته‌های گذشته خیلی حرص می‌خوردم اما او امروز فوق العاده بود. این تیم ببازد هم آدم ناراحت نمی‌شود چون همیشه فوتبال بازی می‌کند.
او درباره کورس قهرمانی در این فصل رقابت‌ها گفت: سپاهان یارگیری بهتری از پرسپولیس داشته و نتایج بهتری هم کسب کرده اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود. در فوتبال امروز حتی ممکن است یک تیم از دسته دوم بیاید و قهرمان لیگ برتر را شکست دهد پس چیزی را نمی‌تواند پیش بینی کرد.  
کارگر در پایان درباره حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی باید در پرسپولیس بماند. بچه‌ها با او راحت هستند و تیم کاملا با هم هماهنگ است. برای چه او باید برود؟ به نظر من می‌ماند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.