تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 38056

ایشیکاوا در راه جهانی شدن/ ستاره ژاپن: تیمم را به سمت پیروزی هدایت می‌کنم

ایشیکاوا در راه جهانی شدن/ ستاره ژاپن: تیمم را به سمت پیروزی هدایت می‌کنم

به گزارش ایسنا، fnn ژاپن در گزارشی به آمادگی تیم ملی والیبال ژاپن پرداخت و نوشت: والیبال ژاپن در مسابقات انتخابی المپیک در جست و جوی بلیت المپیک به میدان خواهد رفت. یوکی ایشیکاوا، ستاره والیبال ژاپن یکی از بازیکنان کلیدی سامورایی‌ها در این مسابقات به شمار می‌آید. ایشیکاوا به منظور آماده سازی با هدف تبدیل شدن به بهترین

به گزارش ایسنا، fnn ژاپن در گزارشی به آمادگی تیم ملی والیبال ژاپن پرداخت و نوشت: والیبال ژاپن در مسابقات انتخابی المپیک در جست و جوی بلیت المپیک به میدان خواهد رفت. یوکی ایشیکاوا، ستاره والیبال ژاپن یکی از بازیکنان کلیدی سامورایی‌ها در این مسابقات به شمار می‌آید.
ایشیکاوا به منظور آماده سازی با هدف تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان، منوی غذایی ثابتی دارد. علاوه بر این، او بارها با تکنیک محکم و اراده قوی خود بدون تسلیم شدن تیمش را نجات داده است.
ایشیکاوا گفت: من حرفه ای شدم و در لیگ ایتالیا ماندم تا بهترین بازیکن جهان شوم بنابراین این بزرگ‌ترین هدف من است. اساسا منو غدایی من ثابت است؛ برنج، سوپ سبزیجات و میوه. و برای پروتیین، گوشت یا ماهی مصرف می‌کنم.
این بازیکن با پختن وعده‌های غذایی خود و خوردن همیشه یک منو، می‌تواند بدون صرف زمان زیاد تغذیه‌اش را به نحو احسن مدیریت کند. در عین حال در اثر ادامه تمرینات سخت وزن ایشیکاوا از ۷۴ کیلوگرم قبل از عزیمت به ایتالیا ۱۰ کیلوگرم افزایش یافته و اکنون به ۸۴ کیلوگرم رسیده است.
ایشیکاوا می‌گوید که نقشش در تیم ملی این است که ژاپن را به پیروزی برساند. ایشیکاوا در مقابل برزیل در لیگ ملت‌های والیبال ۲۷ امتیاز کسب کرد که این آمار فوق‌العاده بود و به اولین پیروزی ژاپن در ۳۰ سال اخیر کمک کرد.
ایشیکاوا گفت: من در حال بالا رفتن از پله‌ها برای تبدیل شدن به بهترین در جهان هستم بنابراین نقش من در ژاپن این است که تیم را به پیروزی در بازی‌ها هدایت کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.