تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 36709

ایستایی زائران در مرز کاهش می‌یابد/ثبت ۳۰۰ هزار درخواست صدور گذرنامه اربعین در سامانه پلیس من

ایستایی زائران در مرز کاهش می‌یابد/ثبت ۳۰۰ هزار درخواست صدور گذرنامه اربعین در سامانه پلیس من

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان ۲۵ مرداد ماه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا سفری آسان، ایمن و ارزان برای زائران آقا امام حسین علیه السلام اتفاق بیفتد. وی ادامه داد: در این راستا باید به دنبال راه‌هایی مورد قبول جمهوری اسلامی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان ۲۵ مرداد ماه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا سفری آسان، ایمن و ارزان برای زائران آقا امام حسین علیه السلام اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: در این راستا باید به دنبال راه‌هایی مورد قبول جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق باشیم که با تلاش‌های بسیار، توافقات مناسبی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: یکی از نگرانی‌های ما این است که بسیاری از مردم اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول می‌کنند که سبب بروز مشکلاتی خواهد شد، لذا از آن‌ها درخواست داریم برای صدور گذرنامه سریع‌تر اقدام کنند.
سردار رادان همچنین گفت: یکی از راه‌هایی که زائران می‌توانند از طریق آن گذرنامه زیارتی دریافت کنند، سامانه پلیس من است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ هزار نفر از زائران درخواست گذرنامه زیارتی خود را از طریق سامانه پلیس من ثبت کرده‌اند که برای بسیاری از آن‌ها صدور گذرنامه انجام شده و برای مابقی نفرات نیز در حال انجام است.
فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: در خصوص گذرنامه عادی نیز نگران این هستیم که زائران به دلیل کثرت درخواست‌ها با مشکل مواجه شوند لذا آنان نیز برای دریافت گذرنامه زیارتی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه به دنبال توافقات بیشتر با کشور عراق هستیم، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته قرار است گذرنامه‌هایی که دو سال از اعتبار آنها گذشته است صرفاً با درج مهر و لیبل، معتبر شود تا مردم راحت‌تر به این سفر مشرف شوند.
سردار رادان همچنین در خصوص سفر مردم با خودروی شخصی به سمت مرزهای کشور، بیان کرد: بسیاری از مردم با وسیله شخصی خود به سمت مرزها حرکت می‌کنند لذا از آنها درخواست داریم که استراحت کافی داشته باشند تا سفری بدون حادثه برای همه آنها انجام شود. تلاش ما این است که زائران ایرانی با همکاری کشور عراق ایستایی کمتری در مرزها داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.