تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 41946

اولین شکست خانگی هوران با جشن اولین پیروزی مس رقم خورد

اولین شکست خانگی هوران با جشن اولین پیروزی مس رقم خورد

نخسیت دیدار هفته چهارم بیست‌وسومین دوره مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، روز گذشته (جمعه ۲۶ آبان) با صف آرایی دو تیم هوان یزد و مس رفسنجان در سالن یگانگی شهر یزد برگزار شد. شاگردان «عالیه فتوحی» که تا اینجای لیگ با شکست دو تیم پر افتخار و مدعی همیشگی قهرمانی یعنی ذوب

نخسیت دیدار هفته چهارم بیست‌وسومین دوره مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، روز گذشته (جمعه ۲۶ آبان) با صف آرایی دو تیم هوان یزد و مس رفسنجان در سالن یگانگی شهر یزد برگزار شد.
شاگردان «عالیه فتوحی» که تا اینجای لیگ با شکست دو تیم پر افتخار و مدعی همیشگی قهرمانی یعنی ذوب آهن و پیکان عملکرد خوبی را به جای گذاشته اند و با پذیرفتن شکست مقابل مس رفسنجان اولین باخت خانگی و دومین باخت این فصل خود را تجربه کردند.
اما شاگردان «آسیه پام» در مس رفسنجان که در سه دیدار قبلی خود طعم تلخ شکست را چشیده بودند برای کسب اولین پیروزی خود از ساعت ۱۱ صبح مقابل هورانی‌ها صف‌آرایی کردند.
در نهایت پس از ۸۱ دقیقه جدال مشکی پوشان تیم مس در سه دست پیاپی به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این فصل لیگ دست یافته و خود را از انتهای جدول مسابقات جدا کنند.
دختران هوران یزد یبا پیان یافتن هفته چهارم لیگ با دو برد از چهار بازی و کسب چهار امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
شاگردان فتوحی در هفته پنجم میهمان تیم سپاهان خواهند بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.