تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 43252

اولین اردوی تیم‌ملی فوتبال  پیوند اعضا پس از کرونا در اهواز

اولین اردوی تیم‌ملی فوتبال  پیوند اعضا پس از کرونا در اهواز

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولین اردوی اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا در سال ۱۴۰۲ با حضور ۳۳ بازیکن و کادر فنی زیر نظر علی چینی بازیکن اسبق استقلال تهران، از امروز( ۲۰ آذرماه) به میزبانی هیات ورزش بیماران خاص و

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولین اردوی اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا در سال ۱۴۰۲ با حضور ۳۳ بازیکن و کادر فنی زیر نظر علی چینی بازیکن اسبق استقلال تهران، از امروز( ۲۰ آذرماه) به میزبانی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان در شهر اهواز آغاز شد.
وی با بیان این که اردوی تیم‌ملی فوتبال پیوند اعضا از زمان همه‌گیری کرونا تاکنون برگزار نشده بود، افزود: بازیکنان حاضر در این اردوی ۵ روزه، شهریورماه سال آینده به مسابقات جهانی فوتبال پیوند اعضاء در کشور ایتالیا اعزام خواهند شد.
رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان با اشاره به آمادگی هیات برای این میزبانی، گفت: تمام شرایط اعم از هتل، غذا، البسه و زمین چمن جهت برگزاری این اردو مهیا شده است. همچنین دو ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارند.
فتاحی در پایان ضمن تشکر از حامیان این هیات به خصوص شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ادامه داد: علی رغم شرایط بسیار سخت اقتصادی، فعالیت های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از جمله اردوهای تیم ملی و  اعزام تیم های ورزشی بیماران خاص به مسابقات بین‌المللی و کشوری و نیز برگزاری المپیادهای استانی به بهترین شکل ممکن انجام می شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.