تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 47779

انتخابات ژیمناستیک آخر اردیبهشت برگزار می‌شود

انتخابات ژیمناستیک آخر اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، زهرا اینچه‌درگاهی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: از زمانی که وارد فدراسیون شدم تلاشم بر این بود که انتخابات فدراسیون برگزار و وضعیتش تعیین شود. با ارزیابی‌هایی که انجام دادیم تا ۲۶ اردیبهشت انتخابات را برگزار می‌کنیم تا ژیمناستیک به آرامش برسد و در ادامه بتواند برنامه‌های سازنده‌اش را اجرا

به گزارش ایسنا، زهرا اینچه‌درگاهی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: از زمانی که وارد فدراسیون شدم تلاشم بر این بود که انتخابات فدراسیون برگزار و وضعیتش تعیین شود. با ارزیابی‌هایی که انجام دادیم تا ۲۶ اردیبهشت انتخابات را برگزار می‌کنیم تا ژیمناستیک به آرامش برسد و در ادامه بتواند برنامه‌های سازنده‌اش را اجرا کند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره محرومیت ژیمناستیک‌کار ایران هم گفت: بحث دوپینگ و چیزی که وادا با ورزشکاران انجام می‌دهد بحث بین ورزشکار و آن سیستم است. حال چه ژیمناستیک و چه سایر بخش‌ها در این خصوص ورود پیدا نمی‌کنند. به هر صورت ورزشکار آن رشته مورد توجه متولیان آن است. احمدکهنی متاسفانه به تعدادی از این فرم‌ها در طول سال ۲۰۲۳ جواب نداده و در لیستی قرار گرفته که شامل یکسری محرومیت‌ها شده است.
او افزود: آخرین فرصت‌های دفاع برای او پاییز سال ۱۴۰۲ بود که بهتر از اینها می‌توانستند دفاع کنند. من از همین جا تاکید می‌کنم که احمدکهنی به هیچ وجه دوپینگ نکرده و در حقیقت یک غفلت در پرکردن فرم‌ها و پاسخ به ایمیل‌های وادا بوده که سبب قرارگرفتن در این شرایط دشوار شده است.
درگاهی خاطرنشان کرد: روزی که وارد فدراسیون شدم دفاعیات جالبی انجام نشده و فرصت از دست رفته بود. با رایزنی‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم تخفیف بگیریم یا تعدیل و در صورت امکان حذف کنیم. متاسفانه از آن مرحله گذشته بود. محرومیت او فعلا دو سال اعلام اما جریمه مالی‌اش بخشیده شده است. هنوز هم تلاش می‌کنیم محرومیتش کمتر شود. او را در شرایطی حفظ کنیم تا اگر هم محرومیت او اعمال شد و نتوانیم برایش کاری انجام دهیم با قدرت برگردد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.