تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 47631

امیرآبادی: ۳ امتیاز بازی با سپاهان موجب قهرمانی استقلال می‌شود

امیرآبادی: ۳ امتیاز بازی با سپاهان موجب قهرمانی استقلال می‌شود

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره برتری این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشت و توانست یک بازی حساس و ۶ امتیازی را پیروز شود. او ادامه داد: این ۳ امتیاز در آخر فصل خیلی به استقلال کمک خواهد کرد تا بتواند

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره برتری این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال عملکرد خوبی مقابل سپاهان داشت و توانست یک بازی حساس و ۶ امتیازی را پیروز شود.
او ادامه داد: این ۳ امتیاز در آخر فصل خیلی به استقلال کمک خواهد کرد تا بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند. به نظرم در استقلال در حال حاضر همه چیز شرایط نرمال است و فقط اختلاف مدیرعامل و سرمربی است که باید هرچه زودتر حل شود چون در غیر این صورت هوادار ضرر می‌کند.
بازیکن پیشین استقلال درباره این اختلاف افزود: به هر حال اختلاف سلیقه در هر مجموعه‌ای پیدا می‌شود و باید با کدخدا منشی مشکل حل شود. هم خطیر و هم نکونام دنبال موفقیت استقلال هستند و برای همین خاطر باید اختلاف‌ها را کنار بگذارند.
امیرآبادی درباره خریدهای استقلال در نیم فصل بیان کرد: استقلال خریدهای خوبی در نیم فصل داشت و جذب ماشاریپوف بهترین اتفاق ممکن بود. ماشا بازیکن باهوشی است و قطعا در نیم فصل دوم به کار استقلال خواهد آمد. سیلوا در خط دفاع رهبری خوبی داشته و فخرالدینی هم با تجربه‌اش به تیم کمک خواهد کرد.
خیلی از کارشناسان معتقدند استقلال مدعی قهرمانی است؟ او در پاسخ به این سوال افزود: بازیکنان استقلال اگر به حواشی کاری نداشته باشند و تمرکز خودشان را روی موفقیت تیم بگذارند این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد. نکونام دوست خوب من است و توانسته با استقلال بهترین نتایج ممکن را کسب کند.
امیرآبادی افزود: استقلال می‌تواند هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی باشد. هفته قبل که این تیم برابر ملوان به تساوی رسیده بود همه انتقاد کردند که استقلال در نیم فصل دوم نتایج خوبی نخواهد گرفت اما دیدید که نکونام و شاگردانش توانستند مقابل سپاهان یک برد با ارزش را به‌دست بیاورند.
بازیکن پیشین استقلال درباره این که این تیم در فصل جاری توانسته همه بازی‌های خانگی‌اش را پیروز شود گفت: خیلی اتفاق خوبی است که استقلال بازی‌های خانگی‌اش را پیروز شده و اگر در بازی‌های خارج از خانه هم بتواند این روند را ادامه دهد، قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.