تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۹
کد خبر : 14396

امسال بودجه ای بابت درمان ناباروری دریافت نکردیم

امسال بودجه ای بابت درمان ناباروری دریافت نکردیم

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی افزود: ما امسال از محل ارزش افزوده بودجه خوبی دریافت نکردیم و از ۱۷ هزار میلیارد تومانی که مصوب شده بود ۱۲ هزار میلیارد تخصیص یافت که تاکنون فقط ۱,۳۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده‌ایم که ۴۰۰ میلیارد تومان آن به واکسن اختصاص یافت. وی گفت: به طور کلی منابع

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی افزود: ما امسال از محل ارزش افزوده بودجه خوبی دریافت نکردیم و از ۱۷ هزار میلیارد تومانی که مصوب شده بود ۱۲ هزار میلیارد تخصیص یافت که تاکنون فقط ۱,۳۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده‌ایم که ۴۰۰ میلیارد تومان آن به واکسن اختصاص یافت.

وی گفت: به طور کلی منابع وزارت بهداشت شامل منابع پایدار و درآمدهای اختصاصی است. منابع پایدار ما یک درصد ارزش افزوده و مالیات بر سیگار هستند.

عین اللهی ادامه داد: امیدواریم امسال نمایندگان مجلس منابع پایدار ما را طوری تأمین کنند که بتوانیم تحولات مد نظرمان را در حوزه سلامت انجام دهیم.

وزیر بهداشت درباره ایجاد مراکز درمان ناباروری گفت: برای درمان ناباروری و ایجاد مراکز درمان ناباروری امسال منابعی اختصاص نیافت که امیدواریم برای سال آینده اختصاص یابد.

عین‌اللهی اظهار داشت: مسئله جمعیت اولویت اول است برای همین قرارگاه جمعیت را در وزارت بهداشت ایجاد کردیم، بنابراین با اختصاص یافتن این منابع بهتر می‌توانیم مسئله ناباروری را مدیریت کنیم.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.