تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44689

اقدامات دشمن تاثیری بر عزم و اراده ملت ایران ندارد

اقدامات دشمن تاثیری بر عزم و اراده ملت ایران ندارد

ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: دقیقا یک روز بعد از این حادثه تروریستی به اندازه ای شاهد استقبال و حضور مردم در مزار حاج قاسم و موکب ها بودیم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده است و آب از آب تکان نخورده

ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: دقیقا یک روز بعد از این حادثه تروریستی به اندازه ای شاهد استقبال و حضور مردم در مزار حاج قاسم و موکب ها بودیم که انگار اصلا اتفاقی نیفتاده است و آب از آب تکان نخورده است. این نشان دهنده عزم و اراده مردم کرمان است. حاج قاسم جمله‌ای دارد که فرمود ما ملت امام حسین(ع) هستیم. کرمانی ها نیز ثابت کردند که ملت امام حسین(ع) هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه بدون شک کسانی که از آمریکا و اسرائیل حمایت می کنند، مشخص هستند، اظهار کرد: کسانی که خود را مسلمان دانسته و افتخار می کنند که تعدادی شیعه را به شهادت رساندند، انسان نیستند. اگر راست می گویید چرا نمی روید علیه رژیم صهیونیستی بجنگید که در حال کشتار زنان و کودکان مسلمان بی گناه است. این ها تکفیری، دروغگو و کذاب هستند.
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم ایران پشت نظام جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری بوده و هستند. قطعا این اتفاقات و حوادث اراده ملت ایران را مستحکم تر می کند و این اتفاقات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد.
اعظمی با بیان اینکه برای این تکفیری ها اصلا مهم نیست که چه کسی را هدف قرار می دهند و برایشان زن و کودک و بزرگ و کوچک فرقی ندارد، تاکید کرد: از وزارت‌خانه‌های امور خارجه و اطلاعات و تمام نهادهای نظامی و انتظامی مطالبه داریم که با تعامل با یکدیگر هرچه سریع تر این موضوع را پیگیری کنند و قطعا نیروهای جمهوری اسلامی ایران از تکفیری ها و تمام معاندین انتقام سختی خواهند گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.