تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 21506

کاظمی هم از تیم ملی بسکتبال جا ماند/ حسن‌زاده جایگزین می‌شود؟

کاظمی هم از تیم ملی بسکتبال جا ماند/ حسن‌زاده جایگزین می‌شود؟

به گزارش ایسنا، پس از اعلام خبر اعزام نشدن حامد حدادی و بهنام یخچالی به همراه تیم ملی بسکتبال برای بازی با استرالیا، اکنون فدراسیون ایران از مصدومیت و اعزام ارسلان کاظمی به همراه سایر نفرات تیم خبر داد تا تعداد غایبان بزرگ تیم ملی ایران در دیدار روز دوشنبه هفتم شهریور به سه نفر

به گزارش ایسنا، پس از اعلام خبر اعزام نشدن حامد حدادی و بهنام یخچالی به همراه تیم ملی بسکتبال برای بازی با استرالیا، اکنون فدراسیون ایران از مصدومیت و اعزام ارسلان کاظمی به همراه سایر نفرات تیم خبر داد تا تعداد غایبان بزرگ تیم ملی ایران در دیدار روز دوشنبه هفتم شهریور به سه نفر برسد.
فدراسیون بسکتبال دلیل این عدم اعزام را مصدومیت ارسلان و تشخیص پزشک اعلام کرد. سایر نفرات تیم ملی ایران بامداد امروز (جمعه) ۴ شهریور ۱۴۰۱ تهران را به مقصد سیدنی ترک کرده‌اند تا دومین بازی خود در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ را مقابل کانگوروها انجام دهند.
شنیده می‌شود که در صورت وجود شرایط مناسب، محمد حسن‌زاده به عنوان بازیکن جانشین کاظمی، عازم استرالیا خواهد شد که البته این موضوع قطعی نیست. فعلا تیم ایران با ۱۱ نفر یعنی ترکیب ناقص به استرالیا رفته است که باید دید نتیجه چه خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.