تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 31634

افقری: هدفم مدال بازی‌های آسیایی است/ هنوز تکلیف شنا در هانگژو مشخص نیست!

افقری: هدفم مدال بازی‌های آسیایی است/ هنوز تکلیف شنا در هانگژو مشخص نیست!

به گزارش ایسنا،  مهرشاد افقری در  رقابت‌های بین‌ المللی شنای ترکیه خوش درخشید و موفق شد برای نخستین بار ورودی ماده ۱۰۰ متر پروانه قهرمانی جهان را کسب کند. افقری ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۳.۶۵ شنا کرد و سومین ورودی ایران در این رقابت ها را به ثبت رساند. مهرشاد افقری، پروانه‌رو تیم‌ملی شنای ایران

به گزارش ایسنا،  مهرشاد افقری در  رقابت‌های بین‌ المللی شنای ترکیه خوش درخشید و موفق شد برای نخستین بار ورودی ماده ۱۰۰ متر پروانه قهرمانی جهان را کسب کند. افقری ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۳.۶۵ شنا کرد و سومین ورودی ایران در این رقابت ها را به ثبت رساند.
مهرشاد افقری، پروانه‌رو تیم‌ملی شنای ایران در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ با اشاره به اینکه به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی شنای ترکیه تمرکز بسیار زیادی داشتم و مطمئن بودم که می‌توانم ورودی مسابقات جهانی را کسب کنم، ‌اظهار کرد: قبل از اعزام، ورودی ۵۰ متر را کسب کرده‌ بودم و هدفم کسب ورودی ۱۰۰ متر پروانه بود که خداراشکر موفق شدم به این هدف برسم.
وی با بیان اینکه هدفم کسب مدال بازی‌های آسیایی است، عنوان کرد: متاسفانه هنوز کمیته فنی و کمیته ملی المپیک مشخص نکرده‌اند که تیم‌ملی شنا به این مسابقات اعزام می‌شود یا خیر؟ همچنین هنوز تعداد نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی در رشته شنا، مشخص نیست و ما هنوز نمی‌دانیم که چه برنامه‌ای تعریف شده است!  
پروانه‌روی تیم‌ملی شنای ایران با اشاره به اینکه باید مشخص شود که آیا شناگران ایرانی به مسابقات بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند یا خیر، اظهار کرد: ابتدا باید مشخص شود تیم‌ملی شنا با چه تعداد نفراتی به مسابقات بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود و بعد از آن باید حمایت‌ها آغاز شود.  
افقری افزود: اگر قصد داریم به بازی‌های آسیایی اعزام شویم باید در مسابقات متعدد برون مرزی و داخلی شرکت کنیم تا بتوانیم به حداکثر آمادگی برای حضور در مسابقات برسیم. شنای ایران نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی است تا شناگران بتوانند تمرکز خود را کاملا به ورزش، ‌تمرین، شنا و مدال اختصاص دهند و بتوانیم اولین مدال بازی‌های آسیایی را در این رشته کسب کنیم چرا که نتیجه بازی‌های آسیایی در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.