تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
کد خبر : 28008

درمان یبوست با کدو سبز

درمان یبوست با کدو سبز

کدو سبز ممکن است از راه های مختلفی به هضم سالم کمک کند. برای شروع، غنی از آب است که می تواند مدفوع را نرم کند. این باعث می شود آنها راحت تر از بین بروند و احتمال یبوست شما را کاهش می دهد. کدو سبز همچنین حاوی فیبر محلول و نامحلول است.  با توجه

کدو سبز ممکن است از راه های مختلفی به هضم سالم کمک کند. برای شروع، غنی از آب است که می تواند مدفوع را نرم کند. این باعث می شود آنها راحت تر از بین بروند و احتمال یبوست شما را کاهش می دهد. کدو سبز همچنین حاوی فیبر محلول و نامحلول است.  با توجه به قیمت کدو سبز در بازار می توانید آن را با هر میزان درآمدی که دارید، خریداری کنید.

جالب است بدانید کدو سبز حاوی یک ترکیب طبیعی است. هنگامی که این سطح به اندازه کافی بالا باشد می تواند منجر به علائمی مانند حالت تهوع و اسهال شود. بهترین راه برای خوردن کدو سبز، مصرف خام آن است. با این حال، سالاد و غذاهای خام تنها راه برای لذت بردن از این کدو حلوایی تابستانی سالم نیستند. می توانید کدو سبز را به کلوچه ها و کیک ها، سوپ ها، تاکوها و سایر خوراکی های خود اضافه کنید.

کدو سبز روشی برای لاغری سریع

مصرف منظم کدو سبز ممکن است به کاهش وزن کمک کند. این میوه سرشار از آب است و چگالی کالری کمی دارد که ممکن است به شما کمک کند احساس سیری کنید. محتوای فیبر آن نیز ممکن است گرسنگی را کاهش دهد و اشتهای شما را از بین ببرد. به منظور لاغری با کدو، بهتر است خرید عمده کدو را در دستور کار خود قرار بدهید.

کدو سبز یکی از بهترین غذاهایی است که می توانید هنگام کاهش وزن مصرف کنید. علاوه بر فیبر بالا و مشخصات تغذیه ای کم کالری، به سرعت تبدیل به یک جایگزین محبوب برای غذاهای غنی از کربوهیدرات مانند ماکارونی، سیب زمینی، حتی نان برگر و بسته بندی تورتیلا می شود.

کدو سبز طیف وسیعی از مزایای سلامتی بالقوه از جمله کاهش کلسترول، مدیریت وزن و هضم متعادل را ارائه می دهد.

تاثیر کدو بر سلامت کلیه ها

سبزیجات کم پتاسیم مانند کاهو، لوبیا سبز، خیار، مارچوبه، هویج، گل کلم، نخود فرنگی، کدو حلوایی، کدو سبز و تربچه را جهت تقویت کلیه انتخاب کنید. در حال حاضر خرید کدو حلوایی کوچک با توجه به فواید و قیمت خوبی که دارد نسبت به سایر گزینه ها مناسب تر می باشد.

کدو سرشار از فواید تغذیه‌ای است که برای رژیم کلیوی عالی است، از جمله فیبر، ویتامین C و بتاکاروتن است. کدو حلوایی برای مراحل اولیه CKD و پیوند کلیه مناسب است، زمانی که پتاسیم به خوبی بدون محدودیت غذایی مدیریت شود. با توجه به سطح پتاسیم، کدو حلوایی را به مقدار کم مصرف کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.