تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۴
کد خبر : 9368

برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری در گرو گرفتن یک تائیدیه

برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری در گرو گرفتن یک تائیدیه

به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری یکی از پرچالش ترین انتخابات فدراسیون ها در سال های اخیر بوده است به گونه ای که رای دادن مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش از سوی اتحادیه جهانی به عنوان دخالت دولت در  این انتخابات تعبیر شد و خواستار ابطال انتخاب شد. در نهایت هم اتحادیه جهانی

به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری یکی از پرچالش ترین انتخابات فدراسیون ها در سال های اخیر بوده است به گونه ای که رای دادن مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش از سوی اتحادیه جهانی به عنوان دخالت دولت در  این انتخابات تعبیر شد و خواستار ابطال انتخاب شد. در نهایت هم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری  ایران را تا دم تیغ تعلیق هم برد و در نهایت با استعفای محمود رشیدی که در دقیقه ۹۰ انجام شد این فدراسیون از تعلیق فرار کرد و از اوایل مهر وارد دوران مجدد سرپرستی شد.

با وجود اینکه تا دو روز دیگر دوران سرپرستی فدراسیون دو ماهه می شود اما خبری از آغاز پروسه ثبت نام و برگزاری انتخابات نیست.

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون در این مورد به ایسنا گفت: برای آغاز پروسه ثبت نام ها منتظر تایید اساسنامه هستیم و مکاتبه با اتحادیه جهانی در حال انجام است و هر هفته پیگیریم. اتحادیه جهانی نیز جواب نامه‌های ما را می‌دهد. گام به گام جلو می‌رویم و به توافق نهایی در حال نزدیک شدن هستیم تا به آن چیزی که اتحادیه جهانی می‌خواهد و مورد تایید داخل هست، برسیم.

او در پاسخ به این پرسش که اتحادیه جهانی خواستار چه تغییراتی در اساسنامه شده است؟ تاکید کرد: موارد کلی است اما ایراداتی که داشته را برطرف کرده‌ایم و پروسه تائید اساسنامه پیشرفت داشته است و فکر نکنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.