تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 35763

افزایش دو برابری موارد غرق‌شدگی در خوزستان

افزایش دو برابری موارد غرق‌شدگی در خوزستان

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رشد ۱۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۴۱ هزار و ۵۰۰ ماموریت توسط اورژانس خوزستان انجام شده که حدود ۸ هزار و ۷۰۰ مورد از این تعداد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است. وی با بیان

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رشد ۱۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۴۱ هزار و ۵۰۰ ماموریت توسط اورژانس خوزستان انجام شده که حدود ۸ هزار و ۷۰۰ مورد از این تعداد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
وی با بیان اینکه بیشترین افزایش تصادفات مربوط به حوادث شهری بوده که ۲۰ درصد رشد داشته‌اند، گفت: در این مدت ماموریت‌های غیر ترافیکی خدمت‌رسانی شده توسط کارشناسان اورژانس خوزستان بیش از ۳۰ هزار مورد بوده است که نسبت به ۲۵ هزار ماموریت در مدت مشابه سال قبل، حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است. ماموریت‌های طبی انجام‌شده در پایگاه‌های شهری با ۲۳ هزار مورد بیشترین ماموریت‌ها بوده است.
شرهانی همچنین از کاهش ۲۲ درصدی خدمات ویژه اورژانس هوایی در این بازه زمانی خبر داد.  
وی عنوان کرد: با وجود هشدارهای مکرر اورژانس و سایر سازمان‌های امدادی، متاسفانه شاهد نزدیک به دو برابر شدن تعداد موارد غرق‌شدگی در استان خوزستان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم. در چهار ماه ابتدایی سال گذشته ۱۶ مورد غرق‌شدگی و در چهار ماهه امسال  ۲۷ مورد غرق‌شدگی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داشته‌ایم و بیشترین آمار غرق‌شدگی به ترتیب مربوط به شهرهای اهواز، گتوند و شوش بوده است.
سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: با توجه به وجود رودخانه‌ها و کانال‌های آب فراوان در خوزستان، ضروری است هموطنان موارد ایمنی و پیشگیرانه را در مجاورت آب‌های سطحی رعایت کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.