تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
کد خبر : 36115

اعلام آمادگی پنس برای گفتن «حقیقت» در دادگاه در مورد ماجرای حمله به ساختمان کنگره

اعلام آمادگی پنس برای گفتن «حقیقت» در دادگاه در مورد ماجرای حمله به ساختمان کنگره

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «مایک پنس» به شبکه سی‌بی‌اس آمریکا گفت: قصد شهادت ندارم، اما قانون را رعایت می‌کنم، اگر با من تماس گرفته شود به تماس پاسخ خواهم داد و فقط حقیقت را خواهم گفت. پیش از این، پنس که برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده و آرزوی شرکت در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «مایک پنس» به شبکه سی‌بی‌اس آمریکا گفت: قصد شهادت ندارم، اما قانون را رعایت می‌کنم، اگر با من تماس گرفته شود به تماس پاسخ خواهم داد و فقط حقیقت را خواهم گفت.
پیش از این، پنس که برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده و آرزوی شرکت در انتخابات سال 2024 را دارد، اعلام کرده بود، فردی که خود را بالاتر از قانون اساسی قرار می‌دهد نمی‌تواند رئیس جمهور ایالات متحده باشد، زیرا او متعهد شده است که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، طبق قوانین عمل کند.
اول آگوست، «جک اسمیت» بازپرس ویژه آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ با چهار اتهام مواجه است.
اسمیت توضیح داد، رئیس جمهور سابق آمریکا متهم است که با وجود شکست در انتخابات 2020، با انجام یک سری اقدامات غیر قانونی در برابر انتقال قدرت مقاومت کرده است.
 وی با بیان اینکه حداکثر مجازات جرایم منتسب به ترامپ در این پرونده 20 سال حبس است، تصریح کرد: ترامپ تمامی اتهامات وارده به خود را رد کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.