تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 47680

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان پاکستان

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان پاکستان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، متن پیام پیرحسین کولیوند به شرح زیر است: آقای سردار شاهد احمد لاقری رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، تمام کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر پاکستان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، متن پیام پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:
آقای سردار شاهد احمد لاقری
رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، تمام کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر پاکستان ابلاغ می‌نماید.
با غم و اندوه فراوان، از جاری شدن سیل در بندر گوادر واقع در استان بلوچستان، بزرگترین شهر پاکستان که متاسفانه منجر به خسارات فراوانی در مناطقی از آن بندر و همچنین آوارگی تعداد زیادی از افراد شده است، مطلع شدیم.
در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت هلال احمر پاکستان و افراد متاثر از سیل اعلام نموده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌نمائیم.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت اعزام تیم‌های امدادی و پزشکی برای کمک به عملیات بشردوستانه در پاکستان اعلام می‌کند.
دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.