تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 30245

ورود سامانه بارشی به تهران از دوشنبه/کاهش دما از اول فروردین‌ماه

ورود سامانه بارشی به تهران از دوشنبه/کاهش دما از اول فروردین‌ماه

به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، آسمان استان تهران از امروز تا روز دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ اسفند) صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود. با ورود سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه تا اوایل روز

به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، آسمان استان تهران از امروز تا روز دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ اسفند) صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود.
با ورود سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه تا اوایل روز پنج‌شنبه (۲۹ اسفند تا ۳ فروردین) آسمان ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان گاهی رگبار و رعدوبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ و در پاره‌ای از نقاط  وزش باد شدید مورد انتظار است.
از روز شنبه تا دوشنبه روند افزایش نسبی دما و از روز سه‌شنبه (اول فروردین) کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۹ اسفند) کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و از اواخر وقت افزایش ابر با حداقل  دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 
طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای ۳- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.