تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 46510

اعزام بوکسورهای ایران به تورنمنت جاده ابریشم

اعزام بوکسورهای ایران به تورنمنت جاده ابریشم

به گزارش ایسنا، در ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بوکس ایران جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شاگردان فونتانا در تاریخ ۴ فروردین سال آینده، عازم مسابقات تدارکاتی جاده ابریشم در جمهوری آذربایجان خواهند شد. تورنمنت بوکس جاده ابریشم به میزبانی باکو آذربایجان برگزار خواهد شد. طبق تصمیمات اتخاذ شده، تیم ملی

به گزارش ایسنا، در ادامه برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بوکس ایران جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شاگردان فونتانا در تاریخ ۴ فروردین سال آینده، عازم مسابقات تدارکاتی جاده ابریشم در جمهوری آذربایجان خواهند شد.
تورنمنت بوکس جاده ابریشم به میزبانی باکو آذربایجان برگزار خواهد شد. طبق تصمیمات اتخاذ شده، تیم ملی ایران با ۸ بوکسور در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد که البته اسامی این نفرات مشخص نیست و پس از برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی، لیست نهایی اعلام خواهد شد.
تیم ملی بوکس ایران هم اکنون در تورنمنتی تدارکاتی به میزبانی بلغارستان شرکت کرده است و هدایت تیم اعزام شده را رینالدو فونتس بر عهده دارد. برخلاف تورنمنت بلغارستان، برای تورنمنت جاده ابریشم، فونتانا به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.
فدراسیون بوکس در تلاش است تا موانع حضور فونتانا کنار تیم ملی در مسابقات برون مرزی را برطرف کند. هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران را فونتانا در اختیار دارد. 
پس از تورنمنت جاده ابریشم نیز در تاریخ ۹ فروردین سال آینده، تیم ملی بوکس روسیه با ۱۲ بوکسور راهی تهران می‌شود تا اردوی مشترکی را با تیم ملی بوکس ایران برگزار کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.