تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 21764

«روزی روزگاری جوشن» در باغ کتاب

«روزی روزگاری جوشن» در باغ کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، نوا نمایش «روزی روزگاری جوشن» به نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی امیرحسین آلادپوش یک اثر آئینی است که از تاریخ دهم تا شانزدهم شهریور ماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر باغ کتاب تهران اجرا می‌شود. سرپرستی گروه هم نوایان این پروژه را محمدصالح میلانی برعهده دارد و قریب به

به گزارش خبرگزاری مهر، نوا نمایش «روزی روزگاری جوشن» به نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی امیرحسین آلادپوش یک اثر آئینی است که از تاریخ دهم تا شانزدهم شهریور ماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر باغ کتاب تهران اجرا می‌شود. سرپرستی گروه هم نوایان این پروژه را محمدصالح میلانی برعهده دارد و قریب به ۳۰ نفر با او هم نوا هستند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: جوشن، معدنی است پر آوازه و پر برکت؛ سرشار از مس ناب، مردمان از اقصا نقاط جهان به سویش در حرکت اند.
عوامل نوا نمایش «روزی روزگاری جوشن» که اکثر آنها جوان های دهه هشتادی هستند هیچ منفعت مالی از فروش این تئاتر ندارند و هدف آنها صرفا اعتلای پرچم جامعه تشیع‌ در بستر هنر است تا به همگان اثبات کند از این قشر هم کار با کیفیت بر می آید. همچنین وجه دریافت شده هنگام صدور بلیت فقط جهت ضمانت حضور مخاطبان است و در صورت تمایل پس از نمایش برگشت داده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.