تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 41017

انگیزه و اتحاد خوبی در تیم به وجود آمده/بازیکن مصدوم ندارم

انگیزه و اتحاد خوبی در تیم به وجود آمده/بازیکن مصدوم ندارم

«عالیه فتوحی» پیش از رویایی با تیم پیکان در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره خصوص آخرین وضعیت تمرینی تیم گفت: با تلاش و برنامه ریزی که انجام داده بودیم، توانستیم در هفته اول تیم پرافتخار ذوب آهن را شکست داده و دو امتیاز از آن بازی کسب کنیم،

«عالیه فتوحی» پیش از رویایی با تیم پیکان در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره خصوص آخرین وضعیت تمرینی تیم گفت: با تلاش و برنامه ریزی که انجام داده بودیم، توانستیم در هفته اول تیم پرافتخار ذوب آهن را شکست داده و دو امتیاز از آن بازی کسب کنیم، که همین برد خانگی در آغاز لیگ انگیزه زیادی را در بازیکنان به وجود آورده است.
وی افزود: بازیکنانم برای پیروزی در لیگ به خود باوری خوبی رسیدن و قطعا با این انگیزه و اتحادی که در کل مجموعه تیم هوران به وجود آمده است، در پایان لیگ به جایگاه خوبی در جدول دست پیدا خواهیم کرد.  
سرمربی تیم دختران هوران یزد با بیان اینکه تیم سرحالی داریم و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: خداراشکر هیچ کدام از بازیکنانم دچار مصدومیت نیستند؛ نتیجه بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما آنچه که در تیم می‌بینم حکایت از پیروزی مقابل پیکان دارد.
فتوحی در خصوص تیم پیکان نیز گفت: پیکان از بازیکنان سرعتی و با تجربه ای برخوردار است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، اما دختران هوران نیز جوان، باانگیزه و هرکدام حرفی برای گفتن دارند و امیدوارم که با دعای خیر مردم یزد، فردا تیم پیروز این دیدار خواهیم شد.
به گزارش ایسنا در چارچوب برگزاری هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران، از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۲ آبان، دو تیم هوران یزد و پیکان تهران در سالن فدراسیون والیبال ایران مقابل یک‌دیگر صف آرایی خواهند کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.