تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 43153

اصفهان پایتخت فری‌استایل است

اصفهان پایتخت فری‌استایل است

ترانه احمدی، ملی‌پوش جوان رول‌اسکیت‌باز اصفهانی که در رقابت‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ موفق به رکوردزنی و کسب مدال نقره در فری‌استایل سرعت اسلالوم شد، درگفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه رشته اسکیت وضعیت بسیار خوبی دارد و اصفهان پایتخت و مهد اسکیت فری استایل در ایران است، اظهار کرد: قهرمان‌هایی که تا به امروز

ترانه احمدی، ملی‌پوش جوان رول‌اسکیت‌باز اصفهانی که در رقابت‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ موفق به رکوردزنی و کسب مدال نقره در فری‌استایل سرعت اسلالوم شد، درگفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه رشته اسکیت وضعیت بسیار خوبی دارد و اصفهان پایتخت و مهد اسکیت فری استایل در ایران است، اظهار کرد: قهرمان‌هایی که تا به امروز مشاهده می‌کنیم از اصفهان هستند. ما باید این وضعیت را در اصفهان حفظ کنیم‌.
وی تصریح کرد:از نشانه‌های بسیار خوب برای اینکه ما بتوانیم عملکرد بهتر و المپیک شدن این رشته را مشاهده کنیم، با چند استان هماهنگ شده است که بتوانند هیئت اسکیت راه اندازی کنند.
ملی‌پوش رول‌اسکیت با اشاره به زندگی ورزشی‌اش، توضیح داد: ازسال۱۳۹۵ تا به امروز و قبل از مسابقات ایتالیا عضو ثابت تیم بودم.بعداز مسابقات ایتالیا در خردادماه به دلیل عملکرد خوب نداشتنم، از بازیکن کرجی باختم و اعزام من به مسابقات آسیایی لغو شد.انتخابی بعدی برای مسابقه‌ هانگژو فرانسه بود که من با تلاش‌های بسیار زیاد توانستم در کمتراز یک‌ماه بهترین بازیکن تیم و تیم ایران در فرانسه شناخته و سهمیه‌های هانگژو را کسب کنم.
او ادامه داد: این بازیکن با بیان اینکه بعداز انتخابی مجدد یا آن بازیکن که هر شش مسابقه را بردم و سهمیه‌های هانگژو را برگرداندم و توانستم تنها مدال آور کاروان اسکیت در هانگژو باشم. مسابقات اسکیت،مسابقات کشوری دارد.امسال آخرین مسابقات کشوری،انتخابی تیم ملی در قزوین برگزارشد. من در باشگاه آکادمی احسان تمرین می‌کنم و مسابقات باشگاهی هم برگزار می‌کنند.
احمدی اضافه کرد:ازسال ۲۰۱۶ به ترتیب مسابقات آسیایی چین،جهانی تایلند،سال۲۰۱۷کاپ آزاد روسیه،المپیک جهانی اسکیت چین که اولین مدال طلای تاریخ اسکیت ایران بود،سال ۲۰۱۸مسابقات آسیایی کره کسب مقام چهارم،مسابقات جهانی هلند، سال ۲۰۱۹ مسابقات جهانی اسپانیا و امسال نیز کاپ آزاد ایتالیا کسب مدال برنز،کاپ آزاد فرانسه کسب مدال برنز، المپیک آسیایی هانگژو مدال نقره و مسابقات جهانی شانگهای چین مدال برنز را کسب کردم.
او درباره اینکه درحال حاضر چالشی که با آن مواجه هستم،پاداش است و دو سال از زمانی که رشته اسکیت وارد بازی‌های آسیایی شده،مرتب تمرین می‌کنم و از هر مسئله‌ای که در زندگی خود برای مسابقات رها کرده‌ام، خاطرنشان کرد: هرچه دیرتر پاداش به من تعلق بگیرد کمتر می‌توانم از آن استفاده کنم. من پاداش را می‌توانم در رشته خود سرمایه‌گذاری کرده و بازآفرینی داشته باشم‌.
او تاکید کرد: مهم‌ترین هدف من مسابقه ریل گینز ایتالیا در سال آینده است که المپیک اسکیت محسوب می‌شود. از الان برای اینکه بتوانم در این مسابقات به مدال طلا دست پیدا کنم، برنامه‌ریزی و تمرین را رها نمی‌کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.