تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 39128

اسفندیار: هنوز چیزی تمام نشده است/ امیدوارم روسفید به ایران بازگردیم

اسفندیار: هنوز چیزی تمام نشده است/ امیدوارم روسفید به ایران بازگردیم

به گزارش ایسنا، امیرحسین اسفندیار پس از پایان نخستین مسابقه ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل که با نتیجه سه بر یک به سود آلمان به پایان رسید، افزود: متاسفانه نتوانستیم آن شرایطی را که دوست داشتیم کسب کنیم ولی خوب هنوز چیزی برای تیم ایران تمام نشده است. او تصریح کرد: تازه آغاز

به گزارش ایسنا، امیرحسین اسفندیار پس از پایان نخستین مسابقه ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک در برزیل که با نتیجه سه بر یک به سود آلمان به پایان رسید، افزود: متاسفانه نتوانستیم آن شرایطی را که دوست داشتیم کسب کنیم ولی خوب هنوز چیزی برای تیم ایران تمام نشده است.
او تصریح کرد: تازه آغاز تورنمنت است. شش بازی دیگر داریم و هنوز شانس برای صعود به المپیک خواهیم داشت و قطعا بازی به بازی تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: اصلا برای من و دیگر بازیکنان مهم نیست که در این تورنمنت چه کسی امتیازآورترین شود. قطعا همه به دنبال یک هدف هستیم که بتوانیم از همین جا سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم و قطعا همه بچه‌ها صد درصد توانشان را خواهند گذاشت. امیدوارم که بتوانیم روسفید شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم و خوشحال از برزیل به ایران برگردیم.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت سه بامداد روز دوشنبه دهم مهرماه به وقت تهران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف اوکراین می‌رود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.