تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 33180

استقلال در تمام خطوط نیاز به تقویت دارد

استقلال در تمام خطوط نیاز به تقویت دارد

شاهرخ بیانی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: استقلال هنوز مربی خودش را انتخاب نکرده و در حالی که سایر تیم‌ها به دنبال جذب نفرات جدید و مذاکره با آنها هستند طبق معمول هر سال این تیم شرایط مناسبی ندارد. به خاطر اینکه استقلال ثبات ندارد و

شاهرخ بیانی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: استقلال هنوز مربی خودش را انتخاب نکرده و در حالی که سایر تیم‌ها به دنبال جذب نفرات جدید و مذاکره با آنها هستند طبق معمول هر سال این تیم شرایط مناسبی ندارد. به خاطر اینکه استقلال ثبات ندارد و هر سال مدیرعامل و سرمربی‌اش تغییر می‌کند و این خوب نیست.  همین باعث می‌شود که استقلال فرصت طلایی نقل و انتقالات را از دست بدهد.
“در حال حاضر برای استقلال مربی ایرانی را می‌پسندید یا خارجی را؟” بیانی در پاسخ به این سوال بیان کرد: در حال حاضر مربی ایرانی بهتر است زیرا تا مربی خارجی پیدا شود و بخواهد بیاید و قرارداد ببندد و تازه بخواهیم بازیکن جذب کنیم آن هم بدون اینکه مربی خارجی شناخت داشته باشد، داستان فصل قبل پیش خواهد آمد اما مربی ایرانی شناخت خوبی دارد و می تواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد.
بیانی درباره اینکه بین مربیان ایرانی حال حاضر آیا گزینه‌ای هست که برای استقلال مناسب باشد؟ گفت: به نظرم ساکت الهامی بین مربیان ایرانی از همه بهتر است. من دو دوره در تیم‌های مختلف با ایشان کار کرده‌ام. الهامی آدم امتحان‌پس‌داده‌ای است که می‌تواند سرمربی استقلال باشد. چون کارش را دیده‌ام به توانایی‌هایش ایمان دارم. مربیان به استقلال می‌آیند تا با این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند و در این تیم به محبوبیت برسند ولی الهامی دو عنوان قهرمانی در ۴ سال اخیر در کارنامه خود دارد. این مربی هر سال تیم‌های قهرمان را شکست می‌دهد. دو سال پیش استقلال قهرمان را که حتی یک شکست نداشت با نساجی برد و فصل گذشته با هوادار مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید.
وی درباره نقش کمیته فنی در استقلال ادامه داد: تقریبا همه دوستانی که انتخاب شده‌اند در فوتبال ایران کار مربیگری می‌کنند. به نظرم کمیته فنی باید متشکل از افرادی باشد که آگاهی کامل نسبت به امور تاکتیکی و بستن تیم دارند اما به خاطر شرایط سنی دیگر کار مربیگری نمی‌کنند. هر کدام از اعضای کمیته فنی جزو سرمایه‌های استقلال محسوب می‌شوند و نیاز است که حرف‌هایشان شنیده و و تفکرات فنی آنان در راستای موفقیت تیم عملی شود.
بیانی درباره اینکه کدام یک از خطوط استقلال را نیاز به تقویت می‌بینید بیان کرد: استقلال در تمامی خطوط نیاز به تقویت فنی دارد. از پست دروازه‌بان گرفته تا خط دفاع و میانی و حتی خط حمله. آبی‌پوشان برای موفقیت و قهرمانی در فصل آینده به بازیکنان خلاق نیازمند است که در راس آنان تقویت خط میانی و جذب یک بازی‌ساز با کیفیت در میانه میدان است چرا که حلقه گمشده استقلال در فصل گذشته در این منطقه بوده است.
بازیکن سابق تیم ملی درباره پیروزی تیم ملی مقابل افغانستان در تورنمنت کافا گفت: تیم ملی هر چه بازی دوستانه بیشتری انجام دهد انسجام بیشتری پیدا خواهد کرد. دیشب دیدید که یکسری بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند و این نشان می دهد آینده خوبی در انتظار تیم ملی خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.