تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 48634

انجام ۱۹۴ عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۳

انجام ۱۹۴ عملیات امدادی در دومین روز طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۳

صادق محمودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دومین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ در کشور گفت: در دومین روز از اجرای این طرح ۱۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده است که از این تعداد، ۱۲۰مورد  عملیات جاده‌ای و همچنین ۱۰ مورد عملیات کوهستانی انجام شده است. بر همین

صادق محمودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دومین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ در کشور گفت: در دومین روز از اجرای این طرح ۱۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده است که از این تعداد، ۱۲۰مورد  عملیات جاده‌ای و همچنین ۱۰ مورد عملیات کوهستانی انجام شده است. بر همین اساس سهم تصادفات جاده‌ای  ۶۲ درصد و سهم حوادث کوهستانی پنج درصد است.
وی افزود: در مجموع ۳۷۹ نفر خدمات امدادی دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۷۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۳۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.همچنین هفت نفر به مناطق امن انتقال داده شد و دو نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در سوانح جاده ای، ۲۷ نفر از عملیات رهاسازی استفاده کردند.همچنین برای ۱۲۷ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.
محمودی با اشاره به شماره اضطراری هلال احمر گفت: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امدادرسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند، که همکاران ما در سراسر کشور آماده پاسخگویی در حوادث احتمالی هستند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.