تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 39367

استقلال خوزستان – پیکان؛ نبردی برای کسب اولین برد

استقلال خوزستان – پیکان؛ نبردی برای کسب اولین برد

در حالی که هفته ششم لیگ برتر به تعویق افتاد، از امروز دیدارهای هفته هفتم برگزار می شود که در یکی از این بازی ها استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم رسول خطیبی است. به گزارش ایسنا، استقلالی ها که در پنج هفته ابتدایی لیگ به یک تساوی و چهار

در حالی که هفته ششم لیگ برتر به تعویق افتاد، از امروز دیدارهای هفته هفتم برگزار می شود که در یکی از این بازی ها استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم رسول خطیبی است.
به گزارش ایسنا، استقلالی ها که در پنج هفته ابتدایی لیگ به یک تساوی و چهار شکست دست پیدا کرده اند و اکنون در رده پانزدهم قرار دارند، برای کسب اولین برد در لیگ برتر چشم به بازی امروز برابر پیکان دارند تا در صورت لغزش شمس آذر بتوانند جایگزین تیم پیکان در رده سیزدهم شوند.
خطیبی هم که تیمش در صورت برد امروز می تواند موقتا تا رده هشتم در جدول صعود کند، “گفته است امروز انتظار یک بازی سطح بالا و باکیفیت از سوی هر دو تیم وجود دارد و پیکان تیمی است که در پنج هفته ابتدایی لیگ ثابت کرده است، به فوتبال روبه جلو و تهاجمی علاقه دارد”. با توجه به این که استقلال خوزستان هم در بازی ها گذشته نشان داده است با همین رویکرد هجومی بازی می کند، به نظر می آید دو تیم تا دقایق پایانی بازی، تقابل دیدنی و هجومی خواهند داشت و به راحتی تسلیم شدنی نیستند.
در پنج دیدار پایانی که در سال های گذشته دو تیم استقلال و پیکان برابر هم داشته اند، سه بار پیکانی ها برنده بوده اند، یک بار هم برد به استقلال خوزستان رسیده و یک تقابل نیز با تساوی به پایان رسیده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.