تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 47090

اسبقیان: حساسیت در موضوعات مالی این است که چیزی به جیب نرود

اسبقیان: حساسیت در موضوعات مالی این است که چیزی به جیب نرود

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی به ریاست محمدشروین اسبقیان، معاون قهرمانی و توسعه ورزش، و با حضور احمد نامنی، سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک امروز در محل سالن فینال فدراسیون برگزار شد. مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی، در ابتدای این مجمع گفت: این مجمع مربوط

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی به ریاست محمدشروین اسبقیان، معاون قهرمانی و توسعه ورزش، و با حضور احمد نامنی، سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک امروز در محل سالن فینال فدراسیون برگزار شد.
مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی، در ابتدای این مجمع گفت: این مجمع مربوط به عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ است. البته فدراسیون در دو سال اخیر رشد خوب و قابل توجهی داشته است.
در ادامه صداقت، حسابرس، گزارش خود را ارائه کرد که محمدشروین اسبقیان در اواسط گزارش حسابرس اظهار کرد: خوشحالم که در میان مجموعه تیراندازی حضور دارم. از برادر ارزشمندم مرتضی قربانی تشکر می‌کنم که تلاش بی‌شائبه‌ای دارند. در خصوص برخی مواردی که در گزارش حسابرسی نامشخص است از خزانه‌دار می‌خواهم توضیح دهد.
خزانه‌دار نیز در پاسخ افزود: در سال گذشته سود و زیان منفی بود. اگر تغییرات را انجام می‌دادیم ضرردهی زیاد نمایش داده می‌شد و با مشورتی که انجام شد در سال‌های آینده انجام می‌شود. سال گذشته برای برزیل ۴۵ هزار دلار و دو هزار دلار قرض گرفتیم که بابت اینهاست. همچنین مبالغ سنگین هم به وزارت دفاع برمی‌گردد که به آنها بدهی داریم. دسترسی به تاییدیه آنها نداشتیم اما اکنون به دست ما رسیده است.
حسابرس اعلام کرد که فدراسیون فاقد بیمه پوششی است اما خزانه‌دار گفت: بیمه آتش‌سوزی مسئولیت و کارفرما را داریم اما چون از وزارت دفاع آخر سال مهمات خریداری شد آنها بیمه نشده بودند که بعد این مشکل رفع شد و بیمه شدند.
بعد از ارائه گزارش اسبقیان گفت: رعایت حد نصاب میزان هزینه‌های اداری در فدراسیون‌ها وجود دارد. توصیه می‌کنیم که حد نصاب رعایت شود. تخلف صورت نگرفته و حقوق پرسنل هم وجود دارد. سردار می‌تواند هزینه پرسنلی را کم کند اما باز هم مشکلاتی ایجاد می‌شود. این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. من خودم در پست ریاست اول حقوق پرسنل را مقدم می‌شمردم‌. در این موضوعات سخت‌گیری نمی‌کنیم و می‌دانیم سردار این موضوعات را حل خواهد کرد.
او در پاسخ به سوال یکی از روسای هیات‌ها که این موضوع در استان‌ها مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد گفت: باید با سیستم نظارتی صحبت کنید آنها راه می‌آیند. من گاهی از  بودجه حقوق پرسنل را پرداخت کردم نمی‌شود که حقوق پرسنل را پرداخت نکرد. حساسیت من در موضوعات مالی این است که به جیب نرود.
در این مجمع برای پذیرش استعفای حسین ذکی‌زاده، خبره ورزشی تیراندازی که مدتی است به صورت همزمان در فدراسیون دوومیدانی هم مسئولیت دارد، رای‌گیری انجام شد که با ۲۹ رای مخالف از مجموع ۵۱ رای، با این استعفا مخالفت شد و او باید از سمتش در فدراسیون دوومیدانی استعفا کند.
ادامه دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.