تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 47132

از پروژه‌های خانه‌های کشتی ایذه و اندیمشک چه خبر؟

از پروژه‌های خانه‌های کشتی ایذه و اندیمشک چه خبر؟

کلنگ خانه‌های کشتی اندیمشک و ایذه اواخر سال ۹۶ توسط وزیر ورزش وقت به زمین زده شد و اگر چه در آن سال پیش بینی می شد این پروژه ها تا یک سال بعد به بهره برداری برسند اما این دو پروژه به دلایل مختلف در مقاطع زمانی متوقف شدند. این دو پروژه که اکنون

کلنگ خانه‌های کشتی اندیمشک و ایذه اواخر سال ۹۶ توسط وزیر ورزش وقت به زمین زده شد و اگر چه در آن سال پیش بینی می شد این پروژه ها تا یک سال بعد به بهره برداری برسند اما این دو پروژه به دلایل مختلف در مقاطع زمانی متوقف شدند. این دو پروژه که اکنون از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور در دولت سیزدهم به استان خوزستان بهره مند هستند، احتمالا در سال آینده پس از ۶ سال به بهره برداری برسند.
پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی خانه کشتی ایذه
امین دارابی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که هیچ یک از پروژه های خانه کشتی ایذه و اندیمشک متوقف نیستند، اظهارکرد: خانه کشتی ایذه در مقطعی به دلیل مسائل مربوط به مالکیت زمین آن متوقف شد که با پیگیری های صورت گرفته و جلسات مدیرکل ورزش خوزستان با مسئولان راه و شهرسازی استان این مشکل برطرف شد و این پروژه با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است و به مرحله نما و نازک کاری فضای داخلی رسیده است.
وی با بیان این که خانه کشتی ایذه ۱۵۰۰ نفری و با قابلیت برگزاری حتی رویدادهای بین المللی است، عنوان کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم در نیمه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.
احتمال بهره‌برداری از خانه کشتی اندیمشک در فجر ۱۴۰۳
معاون فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت خانه کشتی اندیمشک نیز گفت: این خانه با ظرفیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر است که مطابق با استانداردهای روز دنیا است. این پروژه نیز در مقطعی به دلیل تامین نشدن اعتبار لازم و افزایش حجم عملیات، متوقف شد اما اکنون فعال است.
وی ادامه داد: خانه کشتی اندیمشک نیز تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و یک سالن هم زیر سالن اصلی به عنوان سالن گرم قرار می گیرد و طراحی آن در سطح کشور بی نظیر است. اگر اعتبارات پیش بینی شده تا پایان سال محقق شود، احتمالا در دهه فجر سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.
دارابی بیان کرد: هر دو پروژه خانه کشتی ایذه و اندیمشک از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان خوزستان نیز بهره مند هستند و منتظر ابلاغ اعتبار هستیم تا به پروژه ها تزریق شده و بتوانیم در زمان پیش بینی شده آن ها را به بهره برداری برسانیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.