تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۷
کد خبر : 44861

اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار به صنعت کشتی سازی خوزستان

اختصاص ۴۰۰ میلیون دلار به صنعت کشتی سازی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فلاح ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توجه به اقتصاد دریا و کسب درآمد از این حوزه با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، مد نظر این اداره کل و استانداری خوزستان است که به صورت جدی نیز دنبال می‌شود. وی با اشاره به اینکه توسعه و رونق اقتصاد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فلاح ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توجه به اقتصاد دریا و کسب درآمد از این حوزه با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، مد نظر این اداره کل و استانداری خوزستان است که به صورت جدی نیز دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توسعه و رونق اقتصاد دریا مورد توجه دولت سیزدهم است، افزود: یک میلیارد دلار در صندوق حمایت ملی صنایع دریایی برای حمایت از صنایع مرتبط با دریا در نظر گرفته شده است.
فلاح ادامه داد: ۱۸ واحد در حوزه صنایع کشتی‌سازی استان فعال هستند و ۳۸ واحد جدید نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.
مدیر کل صمت خوزستان توضیح داد: یکی از مکانیزم‌های حمایت از صنایع وابسته به دریا تقویت بازاریابی در این حوزه و استقرار صندوق ضمانت صنایع دریایی در استان است.
مدیرکل صمت خوزستان اظهار کرد: سال گذشته طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین اداره کل صمت و پارک علم و فناوری استان یک‌هزار میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان استان تأمین اعتبار شد.
مدیر کل صمت خوزستان اظهار کرد: اقدامات و پیگیری‌های خوبی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای حمایت از صنایع در حال انجام است.
فلاح افزود: طی سال جاری مشکلات و مسائل ۶۰۰ واحد تولیدی در ستاد تسهیل استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در همین راستا ۴۴۰ مصوبه نیز تصویب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.