تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 24439

احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

به گزارش ایسنا، سجاد غلامی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مبارزه نخست خود در رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان در اسپانیا، مقابل ترنت هیدلای از آمریکا با نتیجه ۱۵ بر ۶ شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن کشتی گیر آمریکایی به گروه بازنده ها رفت. اما پس از این اتفاق در حالیکه

به گزارش ایسنا، سجاد غلامی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مبارزه نخست خود در رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان در اسپانیا، مقابل ترنت هیدلای از آمریکا با نتیجه ۱۵ بر ۶ شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن کشتی گیر آمریکایی به گروه بازنده ها رفت. اما پس از این اتفاق در حالیکه غلامی در سالن مسابقات حضور داشت به علت تحلیل شدید قوای جسمانی اقدام به تزریق پنهانی سرم در رختکن تیم ایران کرد که این موضوع با گزارش سرپرست تیم آلمان به مسئولان برگزاری مسابقات، محرومیت غلامی را از ادامه حضور در این رقابت‌ها به دنبال داشت.
با توجه به اینکه ایران تنها با 6 امتیاز اختلاف پس از گرجستان به عنوان نایب قهرمانی رسید، حضور غلامی در دیدار رده بندی حتی در صورت باخت نیز می‌توانست 10 امتیاز تیمی به ایران اضافه کند و باعث قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان شود.
به دنبال این اتفاق که عصبانیت شدید علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی را نیز به دنبال داشت، قرار است جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روز سه‌شنبه با حضور محسن کاوه مدیر تیم ملی کشتی آزاد، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، سجاد غلامی، دکتر قاسمی پزشک تیم ملی و تدارکات تیم در فدراسیون کشتی برگزار شود.
طبق شنیده‌ها در صورت اثبات تخلف و کوتاهی هر یک از این افراد، فدراسیون کشتی قصد دارد بدون اغماض با افراد خاطی برخورد انضباطی کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.