تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 18486

آغاز اردوی تیم ملی هندبال مردان از دهه دوم تیر

آغاز اردوی تیم ملی هندبال مردان از دهه دوم تیر

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان هندبال مردان ایران که خود را برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان آماده می کنند از دهه دوم تیر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. این اردو قرار است در دو مرحله انجام شود که مرحله اول آن از ۱۳ تا ۱۹ تیر در تهران آغاز خواهد

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان هندبال مردان ایران که خود را برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان آماده می کنند از دهه دوم تیر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. این اردو قرار است در دو مرحله انجام شود که مرحله اول آن از ۱۳ تا ۱۹ تیر در تهران آغاز خواهد شد.

هنوز لیست تیم ملی مشخص نیست و قرار است اوایل تیر با حضور وسلین سرمربی مونته‌نگرویی اسامی دعوت شدگان به اردو و برنامه تیم ملی تا کشورهای اسلامی مشخص شود.

حمید صادقی درباره آغاز اردوی تیم ملی هندبال مردان به ایسنا گفت: طبق صحبت‌هایی که داشتیم قرار است اردوی دوم از تیر آغاز شود اما هنوز اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی مشخص نیست. فکر می‌کنم اردوی اول از ۱۳ تا ۱۹ تیر آغاز شود. قرار است این اردو در دو مرحله انجام شود. در اردوی اول بیشتر بازیکنان زیر ۲۳ سال دعوت خواهند شد و در اردوی دوم نیز بزرگسالان دعوت خواهند شد.

مربی تیم ملی هندبال درباره انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی گفت: نظر سرمربی این است هر بازیکن که واقعا لیاقتش را داشته باشد در لیست نهایی قرار خواهد گرفت. وسلین به دنبال بازیکنانی است که واقعا حس جنگندگی داشته باشند و مهم نیست که جوان یا با تجربه باشند. باید آنها خوب کار و خوب حمله کنند و با تمام وجود در اختیار تیم ملی باشند. این نظر کلی سرمربی است. باید بازیکنی به تیم ملی بیاید که عشق و علاقه داشته باشد و برای کشورش از جان و دل مایه بگذارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدارهای تدارکاتی در برنامه تیم ملی گنجانده شده است، گفت: فکر می‌کنم این دوره که وسلین به ایران بیاید ۱۰۰ درصد برنامه تیم ملی را تا بازی‌های کشورهای اسلامی می بندد. اگر اردوی برون مرزی هم در برنامه داشته باشد مشخص خواهد شد. یک جلسه قبل از آغاز اردوها داریم که اسامی نفرات و برنامه تیم ملی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.