تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 43399

احزاب، شخصیت‌ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند

احزاب، شخصیت‌ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از صدا و سیما منوچهر متکی در نشست مشارکت در انتخابات پیش رو راهکارها و چالشها که در موئسسه دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار شد افزود:قطعا از حضور سلیقه ها در انتخابات استقبال می کنیم چرا که مردم هم تنوع سیاسی دارند و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از صدا و سیما منوچهر متکی در نشست مشارکت در انتخابات پیش رو راهکارها و چالشها که در موئسسه دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار شد افزود:قطعا از حضور سلیقه ها در انتخابات استقبال می کنیم چرا که مردم هم تنوع سیاسی دارند و هم از ایده ها استقبال می‌کنند.
وی ادامه داد: وقتی حزبی مجوز فعالیت می‌گیرد معنایش این نیست که مته به خشخاش بزند یا به نام چانه‌زنی یا به شرط چاقو نگاه به انتخابات داشته باشد و این در دنیا هم مرسوم نیست، بلکه بر اساس مرام حزبی باید اعضای خود و مردم را به مشارکت دعوت کند.
وی با بیان این‌که «نباید وضع مشارکت تهران به طور میانگین نصف مشارکت شهرها باشد» افزود: تهران مجموعه ای از ظرفیت‌های اقوام و زبان ها و فرهنگ ها را داراست که باید برای مشارکت مجموع آنها فکر کرد.
این فعال سیاسی ادامه داد: احزاب شخصیت ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند؛ بنابراین هر کدام به سهم خود در این مهم مسئولیت دارند.
وی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای کاهش مشارکت مردم خاطرنشان کرد: این موضوع مسئولیت ما را دو چندان می کند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.