تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27375

احدی: در شورای فنی بوکس شرکت می‌کنم/ اختلاف دو نفر تاثیر منفی نمی‌گذارد

احدی: در شورای فنی بوکس شرکت می‌کنم/ اختلاف دو نفر تاثیر منفی نمی‌گذارد

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تشکیل شورای فنی بوکس با حضور قهرمانان سابق و پیشکسوتان، توضیح داد: روح‌الله حسینی (سرپرست ریاست فدراسیون بوکس) دوست دارد از همه قهرمانان استفاده کند که کار بسیار پسندیده‌ای است. این تشکیل شورا یعنی تفکیک مسئولیت‌ها که بسیار کمک کننده خواهد بود. او ادامه داد:‌ چه شورای فنی

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تشکیل شورای فنی بوکس با حضور قهرمانان سابق و پیشکسوتان، توضیح داد: روح‌الله حسینی (سرپرست ریاست فدراسیون بوکس) دوست دارد از همه قهرمانان استفاده کند که کار بسیار پسندیده‌ای است. این تشکیل شورا یعنی تفکیک مسئولیت‌ها که بسیار کمک کننده خواهد بود.
او ادامه داد:‌ چه شورای فنی بوکس باشد، چه کمیته داوران باشد یا کمیته‌های دیگر، این تشکیلات مسئولیت‌هایی دارند که هر کدام باید وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهند. وظیفه رئیس فدراسیون هم نظارت و فراهم کردن امکانات برای همه زیر مجموعه‌های فدراسیون است.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران، درباره تاثیرات تشکیل شورای فنی بر آینده این رشته نیز گفت: از نظر من این شورا به گرفته شدن تصمیمات درست برای آینده بوکس کمک می‌کند، چرا که الان بهترین قهرمانان این کشور کنار هم خواهند بود که خودشان مشکلات این رشته را از نزدیک لمس کرده‌اند. به نظرم شک و شبهه‌ای هم در تصمیمات وجود نخواهد داشت.
او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود نداشتن سمت در تیم ملی، در جلسات این شورا حضور خواهد داشت یا خیر؟ اظهار کرد: باید شرکت کنیم، هم وظیفه ماست و هم شخصا علاقه دارم به بوکس کمک کنم. این بحث‌های دو جبهه بودن هم با تشکیل جلسات شورا برطرف می‌شود چون تصمیمات جمعی است نه فردی. ۱۵ تا ۱۶ نفر در این شورا هستند و اینکه یک نفر با دیگری مشکل دارد، نمی‌تواند در تصمیمات نهایی تاثیر منفی بگذارد. 
احدی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم حضور کسانی که شاید یک زمان رقیب هم بودند و در مربیگری با هم اختلاف نظر داشتند در این جلسات لطمه‌ای بزند. به نظر من این طرز فکر که شاید اگر فلانی باشد خوب نمی‌شود، درست نیست.
کارشناس بوکس ایران درباره وظایف تعریف شده برای شورای فنی نیز گفت: فعلا صحبت خاصی در این رابطه نشده است و من هم اطلاعات جدیدی ندارم، فعلا خواسته‌اند در شورا باشیم و اسامی اعضا را اعلام کرده‌اند. باید فعلا صبر کرد تا وظایف تعریف شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.