تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 47256

پیروزی قاطع پینگ‌پنگ‌بازان ایران در قهرمانی جهان/ یک‌قدم تا سهمیه تاریخی المپیک

پیروزی قاطع پینگ‌پنگ‌بازان ایران در قهرمانی جهان/ یک‌قدم تا سهمیه تاریخی المپیک

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌شانزدهم نهایی جدول حذفی مسابقات تیمی تنیس روی قهرمانی جهان ۲۰۲۴ برگزار شد و تیم ملی ایران توانست سنگاپور را شکست دهد. تیم ملی ایران با نتیجه سه بر صفر سنگاپور را مغلوب کرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی رفت. نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی بازی‌های خود را برابر

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌شانزدهم نهایی جدول حذفی مسابقات تیمی تنیس روی قهرمانی جهان ۲۰۲۴ برگزار شد و تیم ملی ایران توانست سنگاپور را شکست دهد.
تیم ملی ایران با نتیجه سه بر صفر سنگاپور را مغلوب کرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی رفت. نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی بازی‌های خود را برابر حریفان سنگاپوری با پیروزی پشت سر گذاشتند.
تیم ملی ایران در مسابقه بعدی باید از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه، ۲ اسفند) با آلمان، تیم دوم رنکینگ جهان، رقابت کند که بازی سخت و حساسی است و در صورت شکست این تیم می‌تواند برای نخستین بار سهمیه تیمی المپیک پاریس را بگیرد.
مسابقات تیمی قهرمانی جهان به میزبانی بوسان کره‌ جنوبی در حال برگزاری است و  هشت تیم در این مسابقات سهمیه المپیک پاریس را به دست می‌آورند.
تیم ملی پینگ‌پنگ ایران پیش از این در مرحله گروهی مصر و تایلند را شکست داد اما مقابل رومانی و پرتغال مغلوب شد و به عنوان تیم سوم از گروه خود صعود کرد.
نتیجه بازی به شرح زیر است:
ایران – سنگاپور بازی اول: نیما عالمیان (رنکینگ ۲۴۲ جهان) ۳ – کوئن پنگ ( رنکینگ ۷۹ جهان) ۱ امتیاز: ۶ – ۱۱، ۱۲ – ۱۰، ۱۱ – ۶، ۱۱ – ۶
بازی دوم: نوشاد عالمیان ( رنکینگ ۵۱ جهان) ۳ – ایزاک کوییک ( رنکینگ ۵۵ جهان) صفر امتیاز: ۱۱ – ۶، ۱۱ – ۶، ۱۱ – ۴
بازی سوم: امیرحسین هدایی ( رنکینگ ۱۲۴ جهان) ۳ – کلارنس چیو ( رنکینگ ۱۷۳ جهان) صفر امتیاز: ۱۱ – ۶، ۱۱ – ۵، ۱۱ – ۵
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.