تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 43906

اجازه ندهید گلبال هم مثل فوتبال پنج نفره نابود شود

اجازه ندهید گلبال هم مثل فوتبال پنج نفره نابود شود

بهمن دوستی در گفت و گو با ایسنا، درباره عدم اعزام این تیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک به پاریس با وجود کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴، اظهار کرد: این که تصمیم مسوولین کمیته ملی پارالمپیک درباره تیم گلبال مردان چیست برای من اهمیتی ندارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برنامه‌های آماده سازی این تیم

بهمن دوستی در گفت و گو با ایسنا، درباره عدم اعزام این تیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک به پاریس با وجود کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴، اظهار کرد: این که تصمیم مسوولین کمیته ملی پارالمپیک درباره تیم گلبال مردان چیست برای من اهمیتی ندارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برنامه‌های آماده سازی این تیم را به کمیته اعلام کرده‌ام و از ۸ دی نیز اردوهای خود را آغاز خواهیم کرد و برای اعزام به پارالمپیک ناامید نیستم.
وی با بیان این که فشار روانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک به بازیکنان گلبال برای اعزام به پارالمپیک پاریس وارد می شود درست نیست، افزود: ما در شرایطی در رقابت های قهرمانی آسیا هانگژو چین قهرمان شدیم و سهمیه را کسب کردیم که بهترین های دنیا در این تورنمنت حضور داشتند و بعد از دو دوره غیبت در پارالمپیک دوباره توانستیم سهمیه را کسب کنیم. قطعا در پارالمپیک با حضور تیم‌هایی همچون فرانسه، برزیل، چین، آمریکا، اوکراین، مصر و ژاپن شرایط سختی برای قرار گرفتن روی سکو نخواهیم داشت.
دوستی تصریح کرد: تمام برنامه های ما کسب مدال در پارالمپیک پاریس است و قطعا در صورت اعزام به این امر مهم دست پیدا خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: این تیم بعد از ۱۲ سال دوباره حضور خود را در پارالمپیک مسجل کرده و درست نیست مسئولان کمیته ملی پارالمپیک با اظهارنظر سریع خود آینده گلبال مردان را خراب کنند و بلایی که سر فوتبال پنج نفره آوردند را سر گلبال نیز بیاورند. اگر این تیم به پارالمپیک اعزام نشود فاصله ما از آسیا دور و آینده این تیم نابود می‌شود.
دوستی در پایان افزود: مسئولان با تصمیم نادرست خود شرایطی را فراهم کردند تا فوتبال پنج نفره متلاشی شود اما ما اجازه نمی‌دهیم این روند در گلبال نیز تکرار شود و تلاش خواهیم کرد تا این تیم تحت هر شرایطی به پارالمپیک اعزام شود. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.