تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 31493

اتحادیه جهانی کشتی: کسی می‌تواند جلوی جنگنده‌های آمریکایی را بگیرد؟

اتحادیه جهانی کشتی: کسی می‌تواند جلوی جنگنده‌های آمریکایی را بگیرد؟

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی قهرمانی پان‌آمریکن با حضور ۲۸۰ کشتی‌گیر از ۱۹ کشور قاره آمریکا از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت در بوینس‌آیرس (پایتخت آرژانتین) برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی کشتی از حضور چهره‌های مطرح و عنوان‌دار کشتی آزاد آمریکا در این مسابقات خبر داد و نوشت: آیا کسی می‌تواند جلوی جنگنده‌های آمریکایی را بگیرد؟ توماس

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی قهرمانی پان‌آمریکن با حضور ۲۸۰ کشتی‌گیر از ۱۹ کشور قاره آمریکا از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت در بوینس‌آیرس (پایتخت آرژانتین) برگزار می‌شود.
اتحادیه جهانی کشتی از حضور چهره‌های مطرح و عنوان‌دار کشتی آزاد آمریکا در این مسابقات خبر داد و نوشت: آیا کسی می‌تواند جلوی جنگنده‌های آمریکایی را بگیرد؟
توماس گیلمان دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در ۵۷ کیلوگرم، زین ردرفورد دارنده مدال نقره جهان در ۷۰ کیلوگرم، کایل دیک دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در ۷۴ کیلوگرم، جردن باروز دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک، دیوید تیلور دارنده ۲ طلا و یک نقره جهان و یک طلای المپیک در ۸۶ کیلوگرم و کایل اسنایدر دارنده ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان و طلا و نقره المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم چهره‌های عنوان‌دار کشتی آزاد آمریکا در رقابت‌های قهرمانی پان‌آمریکن خواهند بود.
تیم ملی کشتی آزاد آمریکا سال گذشته در مکزیک با ۸ مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. آمریکایی‌ها در سال ۲۰۲۱ نیز در گواتمالا با ۹ مدال طلا در ۱۰ وزن به عنوان قهرمانی این مسابقات رسیدند و دیگر مدال طلای این رقابت‌ها در وزن ۹۲ کیلوگرم از آن کانادا شد.
انتهای پیام،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.