تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 33995

مربی ایرانی موثرتر است، اما مورایس تصمیم‌ نهایی را می‌گیرد

مربی ایرانی موثرتر است، اما مورایس تصمیم‌ نهایی را می‌گیرد

مجید بصیرت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حضور مربی ایرانی در کنار سرمربی پرتغالی برای هدایت نیمکت سپاهان، اظهار کرد: هر مربی استراتژی خاص خود را دارد. گویا مورایس از همان ابتدای بستن قرارداد زیاد موافق با دستیار ایرانی نبوده و هر مربی نظری دارد. باشگاه قطعا صحبت می‌کند، اما تصمیم‌گیرنده نهایی اقای مورایس

مجید بصیرت در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حضور مربی ایرانی در کنار سرمربی پرتغالی برای هدایت نیمکت سپاهان، اظهار کرد: هر مربی استراتژی خاص خود را دارد. گویا مورایس از همان ابتدای بستن قرارداد زیاد موافق با دستیار ایرانی نبوده و هر مربی نظری دارد. باشگاه قطعا صحبت می‌کند، اما تصمیم‌گیرنده نهایی اقای مورایس است که چه کسی کنارش باشد.
او تاکید کرد: مورایس یک مربی حرفه‌ای است و هر سرمربی می‌تواند دستیارانش را خودش انتخاب کند. زیاد در این مورد شخص دیگری نمی‌تواند صحبت کند.
این پیشکسوت فوتبال تاثیرگذاری مربی ایرانی در نیمکت را وابسته به سرمربی دانست و گفت: این موضوع بستگی به سرمربی دارد، گاهی یک سرمربی مانند کی روش از دستیاران ایرانی استفاده کرده و شخصی مانند آقاجانیان در تیم‌ملی ماندگار شد. در سپاهان نیز نظر، نظر مورایس است و باید به او احترام بگذاریم‌.
بصیرت خاطرنشان کرد: شخصا فکر می‌کنم اگر یک مربی ایرانی در کادر باشد، با توجه به شناخت بیشتر با لیگ و روحیات بازیکنان، می‌توان مثمرثمرتر باشد. 
او در پایان با بیان اینکه انتخاب مربی بسته به استراتژی سرمربی است، تصریح کرد: مورایس یک سال در لیگ ایران بوده و باتجربه‌تر شده است. قطعا باشگاه صحبت‌هایی در این موضوع انجام داده، اما در نهایت سرمربی در مسائل فنی اختیار تام دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.