تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 42865

آمار فوق‌العاده «جوکر» در NBA/ حمله به رکوردی بزرگ

آمار فوق‌العاده «جوکر» در NBA/ حمله به رکوردی بزرگ

به گزارش ایسنا، نیکولا یوکیچ فوق ستاره تیم بسکتبال دنور ناگتس در فصل جاری لیگ NBA عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده و هم اکنون اصلی‌ترین گزینه برای کسب عنوان MVP فصل به شمار می‌رود. فوق ستاره صربستانی تیم دنور در حال حاضر با کسب ۵۷۹ امتیاز، ثبت ۲۵۵ ریباند و دادن ۱۹۶ پاس گل،

به گزارش ایسنا، نیکولا یوکیچ فوق ستاره تیم بسکتبال دنور ناگتس در فصل جاری لیگ NBA عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده و هم اکنون اصلی‌ترین گزینه برای کسب عنوان MVP فصل به شمار می‌رود.
فوق ستاره صربستانی تیم دنور در حال حاضر با کسب ۵۷۹ امتیاز، ثبت ۲۵۵ ریباند و دادن ۱۹۶ پاس گل، در میان همه بازیکنان شاغل در این فصل لیگ NBA، بهترین آمار را در این سه فاکتور مهم به ثبت رسانده و صدرنشین است. 
تیم دنور ناگتس در حال حاضر با کسب ۱۴ برد و ۷ باخت از ۲۱ بازی، در رده سوم کنفرانس غرب لیگ NBA قرار دارد. 

همچنین در حال حاضر نیکولا یوکیچ با ثبت ۴۱۵۵ پاس گل در طول دوران حرفه‌ای خود، رتبه سوم بیشترین پاس گل ثبت شده توسط یک بازیکن پست ۵ (سنتر) NBA را در اختیار دارد.
کریم عبدالجبار و ویلت چمبرلین نیز به ترتیب با ثبت ۵۶۶۰ و ۴۶۴۳ پاس گل، در رده‌های اول و دوم قرار دارند. بیل راسل نیز با ثبت ۴۱۰۰ پاس گلف در رتبه چهارم قرار گرفته است.
نکته مهم این است که کریم عبدالجبار این رکورد را با انجام دادن ۱۵۶۰ بازی و ویلت چمبرلین نیز با انجام دادن ۱۰۴۵ بازی به ثبت رسانده‌اند. نیکولا یوکیچ اما تنها با ۶۱۶ بازی به این رکورد رسیده و پیش بینی می‌شود در صورت رخ ندادن اتفاق خاص، با تعداد بازی کمتر به رکورد کریم عبدالجبار رسیده و آن را بشکند.
از نظر دقایق بازی و میانگین ثبت پاس گل در هر بازی نیز فوق ستاره صربستانی آمار بسیار بهتری نسبت به این سه اسطوره دارد که از نکات قابل توجه است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.