تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 33360

آماده‌باش تیم‌های امدادی درپی زلزله ۴.۷ ریشتری در خوی

آماده‌باش تیم‌های امدادی درپی زلزله ۴.۷ ریشتری در خوی

صادق محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در ساعت ۱۶ امروز بخش‌هایی از استان آذربایجان غربی در شهرستان‌هایی نظیر خوی و سلماس را لرزاند. این زلزله در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است. وی با بیان اینکه درپی

صادق محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در ساعت ۱۶ امروز بخش‌هایی از استان آذربایجان غربی در شهرستان‌هایی نظیر خوی و سلماس را لرزاند. این زلزله در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.
وی با بیان اینکه درپی این زلزله تیم‌های امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند، گفت: همچنین تیم‌های ارزیاب نیز به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند و بررسی‌ها در این خصوص آغاز شده که البته تاکنون گزارشی از وقوع خسارت دریافت نشده است.
به گفته محمودی، امدادگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در شعب خوی ،سلماس،چایپاره و پایگاه‌های امداد و نجات استان در آماده‌باش کامل قراردارند و در صورت نیاز از ظرفیت دیگر پایگاه‌ها و امدادگران نیز استفاده خواهد شد.
همچنین بابک یکتاپرست، معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور نیز از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تیم‌های ارزیاب اورژانس نیز به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده‌اند. در چنین شرایطی لازم است که مردم عزیز خونسردی خود را حفظ کرده و از قرار گرفتن در فضاهای مسقف و مجاورت اجسامی که احتمال سقوط آن وجود دارد، پرهیز کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.