تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 34422

آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های برتر تیراندازی با کمان کشور است

آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های برتر تیراندازی با کمان کشور است

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به ظرفیت‌های این استان اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی یکی از استان های برتر در تیراندازی با کمان بوده و سرآمد ورزش کشور است. وی افزود: ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد که بایستی با هماهنگی های

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به ظرفیت‌های این استان اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی یکی از استان های برتر در تیراندازی با کمان بوده و سرآمد ورزش کشور است.
وی افزود: ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد که بایستی با هماهنگی های بیشتر از این ظرفیت ها بهره‌مند شویم.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش‌وجوانان استان در این مجمع، عنوان کرد: انتخابات هیات تیراندازی با کمان یکی از انتخابات های رقابتی سال های اخیر بود که امیدواریم این همکاری در سایر هیات‌های ورزشی نیز مشاهده شود.
وی ادامه داد: تیراندازی با کمان یکی از هیات های مهم استان به حساب می‌رود که جایگاه مناسب خود را در سطح استان حفظ کرده است.
ستوده‌نژاد گفت: هیات تیراندازی با کمان استان تعداد بسیاری ملی‌پوش را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده که در همین زمینه از رییس این هیات درخواست می‌کنم همچنان با هماهنگی بیشتر جایگاه این هیات را ارتقا دهد.
به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه 15 تیرماه، در اداره کل ورزش‌وجوانان استان با حضور “غلامرضا شعبانی‌بهار” رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و “حبیب ستوده‌نژاد” مدیرکل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد که در نهایت کاظم قبادی با کسب ۱۵ رای از ۲۳ رای ماخوذه، چهارسال دیگر در ریاست هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌شرقی ابقا شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.