تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر : 41912

آخرین آمار جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه

آخرین آمار جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد مفقودین در غزه به بیش از ۳۷۵۰ رسید که ۱۸۰۰نفر از آنان کودک بوده و همچنان زیر آوار هستند. همچنین تعداد شهدای غزه از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۷

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد مفقودین در غزه به بیش از ۳۷۵۰ رسید که ۱۸۰۰نفر از آنان کودک بوده و همچنان زیر آوار هستند. همچنین تعداد شهدای غزه از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۷ اکتبر تا این لحظه به بیش از ۱۲هزار نفر رسید که ۵۰۰۰ نفر از آنان کودک و ۳۳۰۰زن هستند.
دفتر رسانه‌ای فلسطین در غزه در بخش دیگری تاکید کرد: از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای آزادی بیمارستان شفا و رسیدن فوری سوخت به آن به رژیم صهیونیستی فشار بیاورد.
این دفتر همچنین اعلام کرد: در جریان این جنگ بیش از ۹۵ ساختمان دولتی تخریب و ۶۳ مدرسه به طور کامل تعطیل شد. رژیم صهیونیستی همچنین با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها به دنبال محروم کردن فلسطینی‌ها از خدمات درمانی و مجبور کردن آن‌ها به مهاجرت است.
دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه در ادامه خاطرنشان کرد: ما خواستار بازگشایی گذرگاه رفح به منظور ورود کمک‌های غذایی ودارویی هستیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.