تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 28452

کمبود تجهیزات پزشکی رو به کاهش است

کمبود تجهیزات پزشکی رو به کاهش است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، با اشاره به اینکه دلیل برخی کمبودهای تجهیزات پزشکی تأمین دیرهنگام ارز و تعلل شرکت‌های خارجی بود، گفت: با اقدامات صورت گرفته میزان کمبودهای مقطعی در حوزه تجهیزات پزشکی با شیب مناسبی رو به کاهش است. وی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مساعدی را در تأمین تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، با اشاره به اینکه دلیل برخی کمبودهای تجهیزات پزشکی تأمین دیرهنگام ارز و تعلل شرکت‌های خارجی بود، گفت: با اقدامات صورت گرفته میزان کمبودهای مقطعی در حوزه تجهیزات پزشکی با شیب مناسبی رو به کاهش است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مساعدی را در تأمین تجهیزات پزشکی داریم به طوری که تعداد کمبودها در این حوزه رو به کاهش است.
حیدری افزود: برخی تجهیزات پزشکی به دو دلیل تأمین دیر هنگام ارز و تأخیر شرکت خارجی در تأمین کالا به کمبود موقت مواجه شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال رفع هستند.
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه نمونه داخلی تمام تجهیزات پزشکی خارجی دارای کمبود در بازار موجود است، عنوان کرد: به تازگی چند شرکت دانش بنیان در حال تولید تجهیزات پزشکی هستند که تاکنون نمونه داخلی آنها تولید نشده بود و به زودی پس از اخذ مجوز وارد بازار خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.