تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 17027

پایان قرارداد چیریچ با تیم ملی واترپلوی ایران/ احتمال جذب یک مربی صرب دیگر؟

پایان قرارداد چیریچ با تیم ملی واترپلوی ایران/ احتمال جذب یک مربی صرب دیگر؟

به گزارش ایسنا، قرارداد چهار ساله الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بود که اکنون با لغو بازی‌ها آسیایی دیگر چیریچ با فدراسیون قراردادی ندارد. چیریچ به دلیل آنچه که مشکلات خانوادگی عنوان شد از دی ماه با تیم زنان باشگاه المپیاکوس آتن قرارداد بست و اعلام کرد که تیم

به گزارش ایسنا، قرارداد چهار ساله الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بود که اکنون با لغو بازی‌ها آسیایی دیگر چیریچ با فدراسیون قراردادی ندارد.
چیریچ به دلیل آنچه که مشکلات خانوادگی عنوان شد از دی ماه با تیم زنان باشگاه المپیاکوس آتن قرارداد بست و اعلام کرد که تیم ایران‌ را ترک نکرده و تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ایران را به عهده خواهد داشت. 

حال با لغو بازی‌های آسیایی و اتمام قرارداد چیریچ به نظر می‌رسد که کار چیریچ با تیم ملی واترپلوی ایران به پایان رسیده و فدراسیون می‌خواهد برای حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به فکر مربی دیگری باشد.

رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد که مسیر واترپلوی صربستان را ادامه خواهد داد و اگر با چیریچ نشد از حضور یک مربی دیگر صربستانی استفاده خواهد کرد.

قرار است تکلیف چیریچ ۹ خرداد با حضور او در ایران مشخص شود.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این خصوص به ایسنا گفت: قرار داد ۴ ساله چیریچ تا بازی‌های آسیایی بود که قطعا با تعویق مسابقات دیگر قراردادی با ما نخواهد داشت. او قرار است ۹ خرداد به ایران بیاید و تکلیف را مشخص کنیم تا ببینیم چه باید بکنیم.

وی در ادامه گفت: سیاست و برنامه ما این است که مسیر واترپلوی صربستان را در ایران ادامه دهیم و همان مسیر را جلو ببریم. نباید شاخه به شاخه شویم و امیدواریم بتوانیم از دانش مربیان صربستانی بهره ببریم. صربستان دو دوره قهرمان المپیک شده است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه گفت: ساختار و نوع آموزش واترپلوی صربستان را ادامه خواهیم داد. چیریچ که به دلیل مشکلات خانوادگی و دور بودنش بعید می‌دانم که بتوان با او تمدید کرد. اولویت اول ما است اما بعید می‌دانم. اگر هم نشود سعی می‌کنیم از یک مربی دیگر صربستانی استفاده کنیم البته اگر لازم باشد و پولش فراهم شود.
انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.