تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 8807

نجمی: از تجربیات پیشکسوتان بسکتبال باویلچر استفاده می‌کنم/ دنبال کاهش حاشیه‌ هستم

نجمی: از تجربیات پیشکسوتان بسکتبال باویلچر استفاده می‌کنم/ دنبال کاهش حاشیه‌ هستم

محسن نجمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی برنامه‌های خود برای تقویت تیم بسکتبال با ویلچر، اظهار کرد: با توجه به مسوولیتی که فدراسیون بر عهده‌ی من گذاشته است تلاش خواهم کرد با استفاده از تجربیات تمام پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر و با همکاری آنها در جهت موفقیت این رشته گام‌های موثری بردارم. وی گفت: بسکتبال

محسن نجمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی برنامه‌های خود برای تقویت تیم بسکتبال با ویلچر، اظهار کرد: با توجه به مسوولیتی که فدراسیون بر عهده‌ی من گذاشته است تلاش خواهم کرد با استفاده از تجربیات تمام پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر و با همکاری آنها در جهت موفقیت این رشته گام‌های موثری بردارم.

وی گفت: بسکتبال با ویلچر متاسفانه طی دو دوره حضور در بازیهای پارالمپیک ریو و توکیو با نتایج ضعیفی روبرو بوده که این مساله سبب ایجاد یکسری حواشی در بین پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر شده است، سعی خواهیم کرد ابتدا بین جامعه بسکتبال همدلی و وفاق را ایجاد کنیم و با استفاده از تجربیات و راهنمایی‌های اهالی بسکتبال، کم کم مسیر موفقیت این رشته را فراهم کنیم.

رییس انجمن بسکتبال با ویلچر در پاسخ به این پرسش که چقدر از تجربیات عباس آقاکوچکی در بسکتبال باویلچر استفاده خواهید کرد، افزود: وی مربی من در دوره‌های کلاس‌های مربیگری بود و احترام خاصی برای او قائل هستم، بدون شک در مسوولیت جدیدی که فدراسیون به من واگذار کرده است، از تجربیات او استفاده خواهم کرد.

نجمی پیرامون این پرسش که چه برنامه‌ای برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر دارید، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه اصلی آماده سازی تیم جوانان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین است و بعد از معرفی سرمربی، سپس تیم ملی را از بین بازیکنانی که در لیگ بسکتبال با ویلچر بازی می‌کنند و بازیکنان لژیونر، تشکیل خواهیم داد تا کم کم تیم را برای مسابقاتی که پیش رو داریم، آماده کنیم.

وی یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر را شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در فروردین 1401 عنوان کرد و گفت: برای این که حضور قدرتمندی در این مسابقات داشته باشیم، سعی دارم ابتدا سرمربی خوبی برای تیم ملی انتخاب کنم و با برگزاری اردوهای منظم همزمان با برپایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، شرایطی را فراهم کنیم که تیم دغدغه‌ای برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه و سپس بازیهای پاراآسیایی چین نداشته باشد.

نجمی در پایان یکی از مشکلات تیم بسکتبال با ویلچر را نداشتن بازیهای تدارکاتی برون مرزی عنوان کرد و افزود: کمبود بازیهای تدارکاتی برون مرزی لطمات زیادی را تا امروز به تیم ملی وارد کرده است، تلاش خواهم کرد در صورت امکان همزمان با برگزاری اردوهای داخلی، تدارکات برون مرزی نیز داشته باشیم تا ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.