تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 16785

فقط یک شب برای شادی صعود وقت داریم

فقط یک شب برای شادی صعود وقت داریم

محمد کیانی پس از پیروزی برابر مس کرمان و صعود به فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: در دو نیمه از همه بازیکنان استفاده خوب و بهینه داشتیم و جز معدود بازی‌هایی بود که همه بازیکنان راندمان بالای ۸۰ درصد داشتند. وی در خصوص بازی قبل در مرحله رفت پلی آف، توضیح داد:

محمد کیانی پس از پیروزی برابر مس کرمان و صعود به فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: در دو نیمه از همه بازیکنان استفاده خوب و بهینه داشتیم و جز معدود بازی‌هایی بود که همه بازیکنان راندمان بالای ۸۰ درصد داشتند.

وی در خصوص بازی قبل در مرحله رفت پلی آف، توضیح داد: بازی در زمین حریف بوده و حدود سه سال بود که در چنین جوی بازی نکرده بودیم. مسی‌ها انگیزه بالایی داشته و با قدرت شروع کردند.

بازیکن تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: در بازی قبل با اشتباهات خودمان، چند گل عقب افتادیم. اما با تجربه کادر فنی و بازیکنان توانستیم از جنجال بیرون زمین گذر کرده و بازی را به نفع خود تمام کنیم.

وی با اشاره به دیدار حساس فینال لیگ برتر هندبال کشور، خاطر نشان کرد: تنها امشب را برای شادی صعود وقت داریم و از فردا بر فینال تمرکز می‌کنیم تا کاپ قهرمانی را به اصفهان آورده و به هواداران تقدیم کنیم.

کیانی ادامه داد: به انتهای فصل رسیده‌ایم و در این یک سال فشار زیادی بر بازیکنان بوده، اما امیدوارم در این زمان باقی مانده تا فینال ریکاوری خوبی داشته باشیم و با قدرت به فینال برویم. تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.