تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 42705

رشد خوب ۲۱ هزار واحدی بورس در ابتدای معاملات شنبه

رشد خوب ۲۱ هزار واحدی بورس در ابتدای معاملات شنبه

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی توانسته در جایگاه ۲ میلیون و ۸۲ هزار واحد قرار بگیرد. در ۱ ساعت و ۷ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۷۸۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. در یک هفته گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی توانسته در جایگاه ۲ میلیون و ۸۲ هزار واحد قرار بگیرد.
در ۱ ساعت و ۷ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۷۸۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲۲ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۱۵۵ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی وارد سهام می‌گردد.
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۲۰۴ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای سومین روز متوالی با ثبت رقم ۶۳۹ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.
ارزش صف‌های خرید ۷۴۹ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۳۲۳ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۶۸ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۷۵ میلیارد تومان قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.